  • 21. Data: 2023-08-26 22:10:23
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 19:37:46 +0200, Shrek wrote:

    > Wydawało mi się, że to na odwrót powinno działać;)

    Wydaje ci sie :-)

    Ale jak prokurator stwierdzi, ze huk był wielki, a auto na słupie
    doskonale widzoczne ... to w zasadzie ma racje.

    Tu akurat auto chyba szybko znikło z pola widzenia ...

    J.

  • 22. Data: 2023-08-27 00:37:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 18:07, J.F pisze:

    > a) spodował wypadek wchodząc na jezdnie w miejscu niedozwolonym.
    > Kierowca musial gwałtownie hamować, wpadł w poślizg i trafil w
    > most.

    W most, to akurat nie trafił. Wykroczenie polegające na przechodzeniu w
    miejscu niedozwolonym jest dość oczywiste. Pytanie, na ile miało to
    wpływ na sam wypadek, bo są tacy, co wywodzą, ze kierujący nad
    samochodem nie panował już wcześniej.

    > b) nie udzielił pomocy potrzebującym.

    Zdaje się, że to dość formalny zarzut, bowiem wiele wskazuje na to, że
    im już pomóc się nie dało.

    > c) i byc moze nietrzeżwy był :-)

    Nie ma zakazu bycia nietrzeźwym.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 23. Data: 2023-08-27 00:41:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-26, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > a) spodował wypadek wchodząc na jezdnie w miejscu niedozwolonym.
    > Kierowca musial gwałtownie hamować, wpadł w poślizg i trafil w
> [...]

    https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/art38986561-policja-wi
    e-kim-byl-pieszy-w-wypadku-przy-moscie-debnickim-w-k
    rakowie

    "Śledczych do świadka doprowadziła analiza kilkudziesięciu zapisów z
    nagrań monitoringu.
    [..]
    Mężczyzna ma zostać przesłuchany w charakterze świadka, który nie
    przyczynił się do wypadku."

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2023-08-27 06:37:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 22:06, J.F pisze:

    > Pewnie i robią, ale to trwa :-)

    No ale po co im pieszy?

    > A co to - skłamac nie mozna? :-P

    W sumie robert twierdzi, że rutynowo kłamią;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-08-27 06:38:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 22:10, J.F pisze:

    > Wydaje ci sie :-)
    >
    > Ale jak prokurator stwierdzi, ze huk był wielki, a auto na słupie
    > doskonale widzoczne ... to w zasadzie ma racje.

    Tak średnio bo kilka metrów niżej.

    > Tu akurat auto chyba szybko znikło z pola widzenia ...

    Znikło to znikło - na chuj drązyć temat.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2023-08-27 06:40:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W most, to akurat nie trafił. Wykroczenie polegające na przechodzeniu w
    > miejscu niedozwolonym jest dość oczywiste.

    I za to go szukali - mandat mu chcieli dać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-08-27 06:41:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > nagrań monitoringu.
    > [..]
    > Mężczyzna ma zostać przesłuchany w charakterze świadka, który nie

    No dobra - ale po co? U mnie nagrało się dwóch kolesi jak zajebali moto
    i nie warto było ich szukać i powstały pytania jak i że to w zasadzie
    niemożliwe. A tu proszę...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-08-27 07:16:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    e-kim-byl-pieszy-w-wypadku-przy-moscie-debnickim-w-k
    rakowie

    > No dobra - ale po co? U mnie nagrało się dwóch kolesi jak zajebali moto

    Prawdopodobnie aby potwierdzić, czy ten renault był bardziej żółty czy
    długi.
    No nie wiem, może nadal są jakieś wątpliwości kto prowadził?

    > i nie warto było ich szukać i powstały pytania jak i że to w zasadzie
    > niemożliwe. A tu proszę...

    Wiadomo, że zwykle możliwe, choć pewnie nie zawsze.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2023-08-27 07:22:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prawdopodobnie aby potwierdzić, czy ten renault był bardziej żółty czy
    > długi.

    Sądzisz, że kolor zmienił - no bo skrócić rzeczywiście się mógł.

    > No nie wiem, może nadal są jakieś wątpliwości kto prowadził?

    I miał je rozstrzygnąć pijany koleś co widział akcję przez 0,2 sekundy?

    > Wiadomo, że zwykle możliwe, choć pewnie nie zawsze.

    Na przykład nie ma jak się dwóch gości nagra jak kradną rower:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2023-08-27 08:55:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 22:41:50 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > nagrań monitoringu.
    > [..]
    > Mężczyzna ma zostać przesłuchany w charakterze świadka, który nie

    Zarzut zawsze można zmienic :-)

    J.