  • 161. Data: 2023-09-01 02:32:02
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czyli okazuje się, że jechał 100 km/h

    Albo ok. 100 km/h

    > i że było możliwe przejechanie.

    A "wymagałoby to bardzo precyzyjnego prowadzenia pojazdu i maksymalnego
    skupienia uwagi" oznacza, że można to bez problemu zrobić z ponad 2
    promilami?

    Ty w ogóle rozumiesz tekst pisany?

    > A zatem, o ile kierowcy można zarzucić przekroczenie prędkości, jazdę pod
    > wpływem,

    Czyli brak "bardzo precyzyjnego prowadzenia pojazdu i maksymalnego
    skupienia uwagi".

    > to spowodowanie wypadku - zaczyna być niejednoznaczne. Może się
    > okazać, że pieszy się przyczynił.

    Ty w ogóle rozumiesz tekst pisany?

    A zatem, oprócz przekroczenia prędkości, przyczynił się brak
    precyzyjnego prowadzenia pojazdu i brak maksymalnego skupienia uwagi, bo
    kierowca był najebany.

    A potem będziesz płakał, że obywatele chcą zabierać emerytury takim jak
    ty. I jestem pewien, że nawet nie zrozumiesz dlaczego będą chcieli zabrać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 162. Data: 2023-09-01 02:34:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czy wiemy, kiedy on w te pachołki uderzył? Czy na tyle daleko, ze można
    > wykluczyć, że nie był oto wynikiem podjęcia próby ominięcia pieszego?

    Udowodnij, że było to wynikiem podjęcia próby ominięcia pieszego.
    Twoje spekulacje o trąbieniu mnie nie interesują.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 163. Data: 2023-09-01 05:54:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2023 o 21:37, J.F pisze:

    > Nie nie - pytalismy czy to jest mozliwe.
    >
    > Moze pokazac na trzeźwo, ze możliwe.

    Pytaliśmy czy możliwe jest w pewnym kontekście - kontekst miał dwa
    promile i nazywał się kamil:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 164. Data: 2023-09-01 06:00:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli okazuje się, że jechał 100 km/h i że było możliwe przejechanie. A
    > zatem, o ile kierowcy można zarzucić przekroczenie prędkości, jazdę pod
    > wpływem, to spowodowanie wypadku - zaczyna być niejednoznaczne. Może się
    > okazać, że pieszy się przyczynił.

    Wy tam jakiś czelendż macie?

    Biorę cegłę i napierdalam z całej siły w głowę kulsona. Kulson umiera.
    Jednak są przypadki udokuemntowane medycznie, że ktoś dostał cegłą w
    głowę i żyje. Czyli nie zabiłem cegłą kulsona, mimo że zabiłem cegłą
    kulsona?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 165. Data: 2023-09-01 06:01:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy wiemy, kiedy on w te pachołki uderzył? Czy na tyle daleko, ze można
    > wykluczyć, że nie był oto wynikiem podjęcia próby ominięcia pieszego?

    Nie da się wykluczyć, że najebał się bo się pieszego przestraszył:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 166. Data: 2023-09-01 06:03:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie jest kwestia niechcenia naciśnięcia, co niechcenia czekania na
    > zmianę świateł. Nie wiem czy gdzies jest na świecie jakas nacja, która
    > zawsze pokornie wciska i czeka. A już szczególnie jeśli ruch mały.

    Kiedyś miałem "pod opieką" niemcca - takiego poważnego, menadzera
    średniego stopnia. Pytał się czy to prawda że w polsce mandatują za
    przejście na czerwonym czy polacy robią sobie z niego jaja mówiąc żeby
    nie przechodził na czerwonym. Tyle w temacie - skoro niemcy tak nie
    robią to nikby kto ma robić?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 167. Data: 2023-09-01 06:06:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2023 o 21:08, J.F pisze:

    > A jak ci dostawiadczenie podpowiada, ze ich tyle nie ma,
    > i zgubisz szybko?

    T nie robię i czekam na emkę - chyb że trzeba jakiegoś pieszego
    prześladować - wtedy służba wzywa!:P

    > Moze maja lepsze/wystarczające, a moze jest tych monitoringow tyle, ze
    > sierżant nie wyrabia - ile zobaczy dzis, to jego, jutro bedzie miał
    > nowe sprawy, a te spadną na kupkę "do umorzenia" :-)

    Tak sądzę. Dlatego tym bardziej się dziwę, że szukają jakiegoś losowego
    typa za granicą żeby postawić mu zarzut przejścia w miejscu
    niedozwolonym, który i tak się przedawni.

    Co się z tym pieszym odpierdala, że go tak szukali?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 168. Data: 2023-09-01 06:07:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To, że Tobie się wydaje, że nikomu nic się nie chce, to nie znaczy, że
    > tak jest. Po prostu niektóre rzeczy wymagają czasu, a niektórych nie da
    > się i tyle.

    Każdego kto przejdzie w miejscu niedozwolonym szukacie za granicą w
    charakterze świadka?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 169. Data: 2023-09-01 06:08:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2023 o 21:13, J.F pisze:

    > Tylko trzeba im solidne dowody winy dostarczyc.

    No przecież przeszedł w miejscu niedozwolonym. Ekstradycja jak nic:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 170. Data: 2023-09-01 09:53:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2023 o 06:00, Shrek pisze:

> [...]
    > Jednak są przypadki udokuemntowane medycznie, że ktoś dostał cegłą w
    > głowę i żyje. Czyli nie zabiłem cegłą kulsona, mimo że zabiłem  cegłą
    Nie ogarniasz podstaw prawa karnego i stąd większość Twoich dziwnych
    wpisów. Tu nie chodzi o to, czy da się po przywaleniu w głowę przeżyć,
    tylko o to, czy uderzenie tą konkretną cegłą spowodowało śmierć tego
    określonego stworzenia.
    --
    (~) Robert Tomasik