  • 21. Data: 2007-01-14 22:30:57
    Temat: Re: Znaki drogowe "domowej roboty" - Podzamcze k/Ogrodzienca
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:eoe9ke$h8k$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Jakie przestępstwo? Dzwonisz na Policję, że jakiś gość wjechał na Twoją
    > działkę i pomimo próśb nie chce jej opuścić.

    I czego byś w związku z tym - przykrym dla Ciebie - zdarzeniem oczekiwał od
    Policji?

  • 22. Data: 2007-01-14 23:05:25
    Od: "Jurand" <j...@p...fm>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Jurand" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > I czego byś w związku z tym - przykrym dla Ciebie - zdarzeniem oczekiwał
    > od Policji?

    Wezwania właściciela do zabrania pojazdu z terenu prywatnego, tudzież
    odholowania pojazdu wobec nie wyrażenia zgody na to przez właściciela
    pojazdu.

    Jurand.

  • 23. Data: 2007-01-14 23:08:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wezwania właściciela do zabrania pojazdu z terenu prywatnego, tudzież
    > odholowania pojazdu wobec nie wyrażenia zgody na to przez właściciela
    > pojazdu.

    To znajdź jeszcze podstawę prawną do takiej interwencji. Pamiętaj, ze Policja
    działa tylko w wypadkach przestępstw i wykroczeń.

  • 24. Data: 2007-01-14 23:11:28
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jurand wrote:

    > Wezwania właściciela do zabrania pojazdu z terenu prywatnego, tudzież
    > odholowania pojazdu wobec nie wyrażenia zgody na to przez właściciela
    > pojazdu.

    LOL :)
    Jak ktoś Ci, za przeproszeniem, kupę zrobi na Twoim własnym podwórku, to
    też wezwiesz Policję żeby posprzątała?

    Możesz odholować, na swój koszt, a potem od kierowcy dochodzić za to
    pieniążków. No i rachunek za parkowanie mu wystawić.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 25. Data: 2007-01-14 23:21:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Możesz odholować, na swój koszt, a potem od kierowcy dochodzić za to
    > pieniążków. No i rachunek za parkowanie mu wystawić.

    Nie może, bo to będzie kradzież. W tym właśnie rzecz, że prawnie, to w zasadzie
    cokolwiek by nie zrobił, to narusza prawo. Pozostaje tylko albo odpowiednio to
    oznakować, albo ogrodzić. Jak nie jest ogrodzone albo oznakowane, to parkującemu
    nie może nic zrobić.

  • 26. Data: 2007-01-14 23:57:42
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > odpowiednio to oznakować, albo ogrodzić. Jak nie jest ogrodzone albo
    > oznakowane, to parkującemu nie może nic zrobić.

    A ta kradzież to z którego artykułu? Bo w 278 jest że 'celem
    przywłaszczenia', a w 289 'w celu krótkotrwałego użycia'. Odholowując ze
    swojej posesji ani nie zamierzam przywłaszczać, ani używać.

    Nawet jeżeli nie wolno mi odholować, to mogę przecież np. zastawić swoim
    samochodem, do czasu aż za parking nie zapłaci :)

  • 27. Data: 2007-01-15 02:40:06
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 00:08:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > To znajdź jeszcze podstawę prawną do takiej interwencji. Pamiętaj, ze Policja
    > działa tylko w wypadkach przestępstw i wykroczeń.
    W szczególnych przypadkach art. 157 kw nada się?
    Jurandowi coś najwyraźniej dzwoni, nie pamieta jedynie,
    że tylko w lesie, ogrodzie, na polu, pastwisku, łące lub grobli
    i nic o odholowaniu.

    PS. a fut łorning to gdzie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 28. Data: 2007-01-15 03:16:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 03:40:06 +0100, poreba napisał(a):

    > W szczególnych przypadkach art. 157 kw nada się?

    Ale i tak nie stanowi to podstawy do odholowania auta.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 29. Data: 2007-01-15 08:51:56
    Od: "axial" <o...@m...com>

> [...]
    >
    > Możesz odholować, na swój koszt, a potem od kierowcy dochodzić za to
    > pieniążków. No i rachunek za parkowanie mu wystawić.

    Nie możesz, bo teraz Ty naruszyłbyś czyjąś własność...
    Na terenach miasta takimi sprawami ochoczo
    zajmuje się Straż Miejska, potrzebny tylko "życzliwy"
    który zadzwoni....

    ax

  • 30. Data: 2007-01-15 09:04:57
    Od: g...@p...onet.pl

    Wypisania mandatu za nieuzasadnione wezwanie?