  • 11. Data: 2004-12-08 22:50:08
    Temat: Re: Znajomy skorzystal z mojego konta a teraz mam problem HELP
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 23:13:09 +0100, Lopez naskrobał(a):

    > Jakie moge miec problemy z tego powodu, ze znajomym nie mam juz kontaktu.

    Jeżeli przelew był wypisany precyzyjnie na ciebie to powołaj się na art 411
    p1.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2004-12-08 22:54:46
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Sebol wrote:

    > brawo - a to dlaczego?

    Bezpodstawne wzbogacenie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 13. Data: 2004-12-08 22:58:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lopez wrote:

    > kilka lat temu znajomy poprosil mnie abym przyjal na swoje konto pieniadze

    'Kilka' czyli ile?

  • 14. Data: 2004-12-08 23:11:58
    Od: "Lopez" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisal w
    wiadomosci news:cp80ts$2pnh$1@news2.ipartners.pl...

    > 'Kilka' czyli ile?

    prawie 4 lata

  • 15. Data: 2004-12-08 23:16:30
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 23:47:25 +0100, Lopez naskrobał(a):

    > a jaki jest na to okres przedawnienia?

    obawiam się ze 10 lat w tym przypadku.

  • 16. Data: 2004-12-10 09:38:58
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > kilka lat temu znajomy poprosil mnie abym przyjal na swoje konto pieniadze

    Trzeba uważać z takimi uprzejmościami. W czasach gdy fax był rzadkością
    udostępniłem koledze swój numer, bo miały przyjść jakieś dokumenty dla jego
    firmy (zwykła koleżeńska przysługa). Przez następne kilka lat przychodziła
    pocztą jakaś korespondencja, reklamy itp. Nie wiem jak po samym numerze
    telefonu (faxu) ustalono adres, ale problem znikł dopiero po tym, jak się
    wyprowadziłem. Teraz problem ma następny właściciel tego mieszkania...

    Pozdrawiam

    Czapla