  • 1. Data: 2008-12-10 11:04:36
    Temat: Zmiana treści strony internetowej
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    Witam,

    była sobie strona firmowa która miała panel administracyjny umożliwiający edycję
    treści strony.
    Przez pewien czas przez niedopatrzenie dostęp do panelu nie był chroniony hasłem.
    Pewnego dnia ktoś z sieci wlazł do tego panelu i zaczął zmieniać treści.
    Znane są jego ip, godzina akcji itp.
    Zmieniając treści zaszkodził wizerunkowi firmy - powsadzał linki do stron
    pornograficznych.
    Panel został później zabezpieczony a strona przejrzana przez pracowników pod kątem
    wykonanych zmian. Jednego linka nie wyłapano i był na stronie jeszcze przez kilka
    miesięcy.

    Czy można pozwać takiego szkodnika ?

  • 2. Data: 2008-12-10 11:16:09
    Temat: Re: Zmiana treści strony internetowej
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Haribo" <h...@p...pl> pisze:

> [...]
    > pracowników pod kątem wykonanych zmian. Jednego linka nie wyłapano i
    > był na stronie jeszcze przez kilka miesięcy.

    Pewnie można tylko czy masz pewność że on nie zmieni swojego procesu w
    znacznie większe niszczące jeżdżenie po wizerunku firmy który niby ten
    proces miałby chronić? [ *Przerażająca* niekompetencja - brak hasła ]

    Niektórych spraw po prostu nie opłaca się wygrywać.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Nie sztukujcie życia letargiem.

  • 3. Data: 2008-12-11 14:09:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Haribo wrote:
> [...]
    > pracowników pod kątem wykonanych zmian. Jednego linka nie wyłapano i
    > był na stronie jeszcze przez kilka miesięcy.

    po pierwsze to bym zwolnił i ukrała pracownika odpowiedzialnego za
    zarządzanie stroną internetową, a o tamtej sprawie zapomniał, jak ktoś
    napisał poco robić szum.