  • 1. Data: 2006-10-27 12:23:07
    Temat: Zmiana pierwszego imienia na imię z bierzmowania
    Od: "news.tpi.pl" <r...@b...com>

    Witam,
    od kilku dni nurtuje mnie kwestia zmiany swojego imienia. Nie posiadam
    żadnego obraźliwego imienia, imienia obcojęzycznego ani nic podobnego.
    Zastanawiam się nad zmianą pierwszego imienia na imię z bierzmowania,
    ale zmiana ma charakter jedynie gustu.
    Czy może ktoś podpowiedzieć jak taka zmiana wygląda w praktyce?
    Co napisać w uzasadnieniu?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-10-27 12:35:18
    Od: stern <s...@0...pl>

    news.tpi.pl napisał(a):

    > Co napisać w uzasadnieniu?

    napisz co chcesz i tak nie przejdzie ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-10-27 13:14:05
    Od: "news.tpi.pl" <r...@b...com>

    stern wrote:

    > napisz co chcesz i tak nie przejdzie ;)

    Czyli nic się nie da zrobić? Może jednak jest jakiś sposób na zmianę?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-10-27 13:40:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 14:23:07 +0200, news.tpi.pl napisał(a):

    > Czy może ktoś podpowiedzieć jak taka zmiana wygląda w praktyce?
    > Co napisać w uzasadnieniu?

    A to bierzmowanie to cos urzedowego? Dlaczego akurat z bierzmowania a nie z
    dobranocki? Czyms sie to rozni?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-10-27 13:41:58
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > napisz co chcesz i tak nie przejdzie ;)

    Niby dlaczego ma nie przejsc ?? Niedawno pewna osoba u mnie w pracy zmieniła
    sobie urzędowo imię z Janina na Joanna i nie było chyba z tym większych
    problemów. Po prosty imię jej sie nie podobało, to chyba wystarczający
    powód.

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2006-10-27 13:59:03
    Temat: Re: Zmiana pierwszego imienia na imi? z bierzmowania
    Od: "news.tpi.pl" <r...@b...com>

    Przemek Lipski wrote:
    > U?ytkownik "stern" <s...@0...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Niby dlaczego ma nie przejsc ?? Niedawno pewna osoba u mnie w pracy zmieni?a
    > sobie urz?dowo imi? z Janina na Joanna i nie by?o chyba z tym wi?kszych
    > problemów. Po prosty imi? jej sie nie podoba?o, to chyba wystarczaj?cy
    > powód.
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    Czyli, że jest nadzieja :) To dobrze. A czy może mi ktoś powiedzieć czy
    po zmianie imienia nikt mi nie będzie robił problemów z wyrobieniem
    nowych dokumentów, tj. dowodu, paszportu, legitymacji, świadectw
    ukończenia szkoły, itd ? Czy nie będzie z tym problemu, poza bieganiem
    tu i tam?

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2006-10-27 14:00:16
    Od: "news.tpi.pl" <r...@b...com>

    scream wrote:

    > A to bierzmowanie to cos urzedowego? Dlaczego akurat z bierzmowania a nie z
    > dobranocki? Czyms sie to rozni?

    No właśnie wydawało mi się, że to ma jakieś znaczenie.

  • 8. Data: 2006-10-27 14:29:13
    Od: stern <s...@0...pl>

    Przemek Lipski napisał(a):

> [...]
    > sobie urzędowo imię z Janina na Joanna i nie było chyba z tym większych
    > problemów. Po prosty imię jej sie nie podobało, to chyba wystarczający

    zgodnie z prawem to nie jest wystarczający powód,
    ale jest w sumie jeszcze przesłanka "znajomy pani Hani z USC"
    w końcu w Polsce mieszkamy

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 9. Data: 2006-10-27 14:40:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 16:00:16 +0200, news.tpi.pl napisał(a):

    > No właśnie wydawało mi się, że to ma jakieś znaczenie.

    Nie ma.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-10-27 15:12:24
    Od: "news.tpi.pl" <r...@b...com>

    stern wrote:

    > zgodnie z prawem to nie jest wystarczający powód,
    > ale jest w sumie jeszcze przesłanka "znajomy pani Hani z USC"
    > w końcu w Polsce mieszkamy

    Nie mam znajomości, ale mam nadzieję, że uda mi się pozytywnie załatwić
    moją sprawę. Może ktoś jeszcze tylko podpowiedzieć jak dokładnie napisać
    taką prośbę, czy w sieci znajdę jakieś ogólny wzór takiej prośby i gdzie
    należy ją złożyć?