  • 1. Data: 2008-02-01 14:03:05
    Temat: Zmiana numeru lokalu- spółdzielnia
    Od: "Piotr" <w...@g...pl>

    Witam,
    Lokal użytkowy, błędna numeracja z winy spółdzielni (taki sam numer miały
    mieszkania i kilka lokali użytkowych na parterze).
    Spółdzielnia zmieniła numerację lokali (było to też związane z
    wyodrębnieniem własności gruntu), powiadamiając pismem że numer
    dotychczasowy został zmieniony na taki i taki i tyle - faktury lecą już na
    nowy.

    Pytanie: czy spółdzielnia mogła tak zrobić? - przecież w akcie notarialnym
    stwierdzającym własność lokalu mam stary numer. I czy można tak ni z tego ni
    z owego zmienić numer - firma, która wynajmuje ode mnie lokal poniesie w
    związku z tym koszty (zmiana adresu, pieczątki, adresu w reklamach, itp.)
    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2008-02-02 08:44:34
    Temat: Re: Zmiana numeru lokalu- spółdzielnia
    Od: "FiONA" <1...@o...eu>

> [...]
    > związku z tym koszty (zmiana adresu, pieczątki, adresu w reklamach, itp.)

    Jest to normalna praktyka (mnie się właśnie zfdażyło) jeśli następuje to w
    okolicach finalnego odbioru budynku (bo do tego czasu są to numery
    techniczne).
    Dziwne jeśli następuje później.
    Warto zmiane w KW nanieść

  • 3. Data: 2008-02-02 09:53:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Feb 2008, Piotr wrote:

    > Pytanie: czy spółdzielnia mogła tak zrobić? - przecież w akcie notarialnym
    > stwierdzającym własność lokalu mam stary numer.

    Ja tak z ciekawości bardziej: a "mapki" (raczej planu) umiejscowienia
    lokalu w budynku nie ma?

    > I czy można tak ni z tego ni
    > z owego zmienić numer

    Powiem inaczej: czy uważasz, ze jeśli numeracja lokali była
    nieprawidłowa, to lepiej zeby zostawili a później przyszedł
    np. do Twojego lokalu komornik z wyrokiem, wydanym co prawda
    na inną osobę ale "umiejscowioną właśnie tu, więc zgodnie
    z zasadami zajmuję mienie w teraz wy dowiedzcie mi że to
    nie mienie dłużnika"?

    Zresztą z tego powodu wypada się zgodzic z uwagą FiONA:
    dobrze zmianę wnieść do KW :)

    pzdr, Gotfryd