  • 1. Data: 2007-05-17 21:44:29
    Temat: Zmiana nazwy ulicy a dokumenty notarialne
    Od: "Bara" <t...@t...pl>

    Witam!
    W związku z planowaną akcją zmiany "niepoprawnych" nazw ulic mam pytanie:
    - czy zmiana nazwy ulicy wymaga poprawek w akcie notarialnym dotyczącym
    własności mieszkania lub nieruchomości położonych przy tej ulicy? Jeżeli
    tak, to na czyj koszt mają być przeprowadzone?
    Z góry dziękuję za odpowiedź,

    pozdrawiam,

    Barbara

  • 2. Data: 2007-05-18 06:53:09
    Temat: Re: Zmiana nazwy ulicy a dokumenty notarialne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bara" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > W związku z planowanš akcjš zmiany "niepoprawnych" nazw ulic mam pytanie:
    > - czy zmiana nazwy ulicy wymaga poprawek w akcie notarialnym dotyczšcym
    > własnoœci mieszkania lub nieruchomoœci położonych przy tej ulicy? Jeżeli
    > tak, to na czyj koszt majš być przeprowadzone?

    W dokumentach notarialnych żadnych zmian przeprowadzać nie trzeba, bowiem
    one dotyczą stanu z chwili ich powstania.

  • 3. Data: 2007-05-18 09:08:11
    Od: "Anna S." <a...@W...gazeta.pl>

    Bara <t...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > własnoœci mieszkania lub nieruchomoœci położonych przy tej ulicy? Jeżeli
    > tak, to na czyj koszt majš być przeprowadzone?

    .. kiedyś pewnie przyda się aktualizacja w księdze wieczystej... co
    odbędzie się na koszt właścicieli nieruchomości... tjaaaa wspaniały pomysł!;)

  • 4. Data: 2007-05-18 10:51:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ewidencja gruntów i budynków powinna z urzędu zawiadomić odpowiedni wydział
    prowadzący KW o zmianie nazwy ulicy.
    JaC

  • 5. Data: 2007-05-18 17:20:44
    Od: Hasan <h...@c...pl>

    666 napisał(a):
    > Ewidencja gruntów i budynków powinna z urzędu zawiadomić odpowiedni wydział
    prowadzący KW o zmianie nazwy ulicy.
    > JaC

    Jeżeli organ prowadzący operat nazewnictwa zawiadomi o tym ewidencję
    gruntów i budynków to ta poinformuje o zmianie właściciela oraz KW.

    Hasan