  • 11. Data: 2012-06-04 21:56:24
    Temat: Re: Zmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się.
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Nixe" <n...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:jqicff$bnu$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Widać jak mało wiesz o życiu.

    Tak, bardzo mało. Wychowałem tylko dwójkę dzieci, które bez żadych papierków
    o "dysrekcjach" przeszły spokojnie do matury, studiują i dają sobie radę bez
    "pani E.". I to raczej wasze będą was biły po mordach w podziękowaniu za
    "bezstresowe" wychowanie.

  • 12. Data: 2012-06-05 10:45:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Mogą przepisać wszystkie dzieci do innej szkoły. Innego pomysłu zgodnego
    > z prawem nie widzę.

    nie moga bo ciagle jest rejonizacja.

  • 13. Data: 2012-06-05 11:03:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > nie moga bo ciagle jest rejonizacja.

    Mogą, skoro są poza rejonem. I mogą i poza rejon za zgodą dyrektora
    przyjmującego. teraz takie czasy, ze każdy sie zgodzi. Tak wiec to
    najlepszy sposób nacisku na dyrektora w praktyce.

  • 14. Data: 2012-06-05 11:27:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-04 21:56, Andy Niwinski pisze:
> [...]
    > "pani E.". I to raczej wasze będą was biły po mordach w podziękowaniu za
    Nie liczy się. Nie te czasy :-P
    Maciek

  • 15. Data: 2012-06-05 13:13:33
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    > "Nixe" <n...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Tak, bardzo mało. Wychowałem tylko dwójkę dzieci, które bez żadych
    > papierków o "dysrekcjach" przeszły spokojnie do matury, studiują i dają
    > sobie radę bez "pani E.".

    Ale co ma piernik do wiatraka, czyli Twoje dzieci i ich matura do tego, czy
    w szkole publicznej można mieć wpływ na to, jaki nauczyciel uczy daną klasę
    czy nie można. Ty uważasz, że nie można, więc Ci tłumaczę "widać, jak mało
    wiesz o życiu". Wychowanie dwójki studentów nie ma tu nic do rzeczy.

    > I to raczej wasze będą was biły po mordach w podziękowaniu za
    > "bezstresowe" wychowanie.

    A co ma do tego bezstresowość w wychowaniu, to ja już w ogóle nie rozumiem.

    N.

  • 16. Data: 2012-06-05 13:15:39
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > nie moga bo ciagle jest rejonizacja.

    Rejonizacja to fikcja.
    Nie ma żadnego zakazu zapisania dziecka do wybranej szkoły poza rejonem (o
    ile są oczywiście miejsca).

    N.

  • 17. Data: 2012-06-05 14:54:21
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 03.06.2012 01:41, Andy Niwinski pisze:

    > "m" <m...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Bo to szkoła, raczej z tekstu wynika, że publiczna. Jak sobie życzą
    > "Panią E." to niech ja prywatnie zatrudnią.

    A co to ma do rzeczy czy publiczna czy nie? Korniu napisał że podjęli
    decyzję o zapisie do szkoły ze względu na pracującą tam nauczycielkę.

    Co w tym jest dziwnego? Nadal nie rozumiem - czemu miałby żartować
    pisząc to co zacytowałeś?

    p. m.

  • 18. Data: 2012-06-05 15:21:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-05 14:54, m pisze:
> [...]
    > decyzję o zapisie do szkoły ze względu na pracującą tam nauczycielkę.
    > Co w tym jest dziwnego? Nadal nie rozumiem - czemu miałby żartować
    Dla mnie też jest to trochę dziwne. Wybór szkoły ze względu na
    nauczycielkę, która dziś tam pracuje, a jutro nie, jest dla mnie dziwny.
    Równie dobrze mogłaby zacząć uczyć dzieci i po semestrze pójść na
    zwolnienie lekarskie, do innej pracy, wyjechać na zbiór truskawek w
    Bułgarii etc. Czy w takim przypadku również pisano by listy do dyrekcji,
    że tak nie miało przecież być?
    Oczywiście nie twierdzę, że nie można próbować "przymusić" dyrekcji do
    dotrzymania "obietnic", ale nie nastawiałbym się na 100% sukces. W
    swojej przeszłości znajduję setki szkolnych obietnic, ze czego pewnie
    niecała połowa została zrealizowana. Ludzie! Nauczcie się wreszcie
    odróżniać "kiełbasę wyborczą" od rzeczywistości :->

    Maciek

  • 19. Data: 2012-06-05 16:22:25
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.06.2012 15:21, Maciek pisze:
> [...]
    > zwolnienie lekarskie, do innej pracy, wyjechać na zbiór truskawek w
    > Bułgarii etc. Czy w takim przypadku również pisano by listy do dyrekcji,

    Biuro księgowe wybrałem dlatego, że pracowała tam księgowa którą mi
    polecono, z którą miałem do czynienia, wiedziałem że jest solidna i
    ogólnie - dobra księgowa to była.

    Możnaby powiedzieć - bez sensu zrobiłem. Bo przecież równie dobrze po
    pół roku mogłaby pójść na zwolnienie, do innej pracy, wyjechać na zbiór
    truskawek itd...

    p. m.

  • 20. Data: 2012-06-05 16:44:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-05 16:22, m pisze:
    > Biuro księgowe wybrałem dlatego, że pracowała tam księgowa którą mi
    > polecono, z którą miałem do czynienia, wiedziałem że jest solidna i
    > ogólnie - dobra księgowa to była.
    Biuro księgowe dziś to, jutro tamto - ze zmianą szkoły IMHO tak prosto
    nie jest.

    > Możnaby powiedzieć - bez sensu zrobiłem. Bo przecież równie dobrze po
    > pół roku mogłaby pójść na zwolnienie, do innej pracy, wyjechać na zbiór
    > truskawek itd...
    Może ja mam skrzywione spojrzenie, ale miałem sporą rotację nauczycieli
    od najmłodszych klas podstawówki, stąd moje podejście :-)

    Maciek