  • 11. Data: 2009-05-15 16:22:13
    Temat: Re: Zmiana DG na SC
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    tomasz karśnicki wrote:
    > Tristan pisze:
    > Nie da się zlikwidować DG OF bez zabicia przedsiębiorcy.
    >>
    > Tristan - jesteś moim guru od dzisiaj :)

    Weźcie przestańcie!

    Jeszcze jacyś nasi nawiedzeni nasi wybrańcy to przeczytają i wkrótce się
    okaże, że dla tego przykładu, w celu zawieszenia DG OF, trzeba będzie
    się osobiście zahibernować.

    Piotrek

  • 12. Data: 2009-05-15 16:23:13
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    tomasz karśnicki wrote:
    > Tristan pisze:
    > Nie da się zlikwidować DG OF bez zabicia przedsiębiorcy.
    >>
    > Tristan - jesteś moim guru od dzisiaj :)

    Weźcie przestańcie!

    Jeszcze jacyś nasi nawiedzeni wybrańcy to przeczytają i wkrótce się

  • 13. Data: 2009-05-15 17:32:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 15 maj 2009 18:23
    (autor Piotrek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <guk51k$d06$2@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Jeszcze jacyś nasi nawiedzeni wybrańcy to przeczytają i wkrótce się
    > okaże, że dla tego przykładu, w celu zawieszenia DG OF, trzeba będzie
    > się osobiście zahibernować.

    No bo trzeba. Nie można sobie zawiesić DG i nie realizować umów.
    --
    Tristan

  • 14. Data: 2009-05-18 08:55:41
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 15 May 2009 19:32:21 +0200, Tristan napisał(a):

    > Nie można sobie zawiesić DG i nie realizować umów.

    A ja myślałem że właśnie po to jest zawieszenia by w jego trakcie NIE
    REALIZOWAĆ umów :)

  • 15. Data: 2009-05-18 09:21:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 18 maj 2009 10:55
    (autor Herald
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <o...@4...net>):

    > A ja myślałem że właśnie po to jest zawieszenia by w jego trakcie NIE
    > REALIZOWAĆ umów :)

    A jest zawieszenie? Bo nie ma ZTCW. Ba! Nawet likwidacja nie zwalnia cię z
    realizacji umów. rejestracja/likwidacja to tylko formalność urzędowa,
    związana z US czy ZUS. Nie możesz se wot tak zamknąć DG i powiedzieć, że
    masz w d. zawarte umowy. Bo umowy podpisałeś TY jako osoba fizyczna.
    --
    Tristan