  • 11. Data: 2007-02-20 18:38:19
    Temat: Re: Złożenie doniesienia do prokuratury
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Czy twierdzisz że kogoś kto posługuje sie pseudonimem (a nie znasz jego
    > danych personalnych) nie można znieważyć? Jest inaczej. Pomyśl o tym,
    > gdy będziesz chciał obrazić kogoś innego, bo on może być mniej "nie
    > obrażalski" i źle się to dla ciebie skończy.

    "_Czytać_ każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej,
    ale nie o to chodzi jak co komu wychodzi."

    Bujaj się ze swoją ochroną z urzędu. I nie wycinaj najistotniejszych
    fragmentów.

  • 12. Data: 2007-02-20 19:09:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > "_Czytać_ każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej,
    > ale nie o to chodzi jak co komu wychodzi."

    No i co nie uważasz, że nagłe przeskoki myślowe są niepokojącym objawem?

    > Bujaj się ze swoją ochroną z urzędu.

    Łeee?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 13. Data: 2007-02-20 19:19:13
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Johnson napisał(a):
    > No i co nie uważasz, że nagłe przeskoki myślowe są niepokojącym objawem?

    Powinineś udać się tam, gdzie tak wielu wysyłasz.

    > Łeee?

    j.w.

    EOT, nie chce mi się komentować wynurzeń byle pyszałka

  • 14. Data: 2007-02-20 19:21:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > EOT, nie chce mi się komentować wynurzeń byle pyszałka

    To żeśmy sobie pogadali.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 15. Data: 2007-02-20 19:54:06
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Każdy może złożyć dowolne powiadomienie o podejrzeniu popełnienia
    > przestępstwa. O ile w nim tylko napisze prawdę, to choćby było najbardziej
    > absurdalne, żadnych ujemnych dla niego konsekwencji to mieć nie będzie. Co
    > najwyżej prokuratura uzna, że brak jest podstaw do wszczęcia postępowania
    > w tej sprawie.

    Bo Prokuratura to taka instytucja która musi przyjąć każdą bzdurę i na każdą
    bzdurę odpisać. Politycy i inni nieudacznicy taktują ją jako antidotum na
    swoja durnotę. Wszystko byłoby fajnie gdyby z własnej kieszeni płacili za
    stracony czas. Niestety płacimy za to my i dziwimy się, że najprostsza
    sprawa ciągnie się miesiącami albo latami.

    grzech

  • 16. Data: 2007-02-21 06:59:26
    Od: Mateusz <m...@T...pl>

    grzech napisał(a):

    > Bo Prokuratura to taka instytucja która musi przyjąć każdą bzdurę i na każdą
    > bzdurę odpisać.

    A jak dokładnie składa się takie zawiadomienie?

  • 17. Data: 2007-02-21 09:52:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@T...pl> napisał w wiadomości

    > A jak dokładnie składa się takie zawiadomienie?

    Tak ze dwa miesiące temu dawałem tu nawet wzór.