  • 81. Data: 2008-04-04 18:23:21
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Szolek napisał(a) :
    > Informacje poufne bank zabezpiecza certyfikatem.

    Tu żeś panie informatyk się zbłaźnił. Jak nie masz pojęcia o czym
    piszesz, to nie pisz bzdur. Wskaż mi taki bank, który wysyła do
    Kowalskiego informacje, jak to nazywasz, zabezpieczone
    certyfikatem. Chyba chodziło Ci o zaszyfrowane informacje,
    prawda? Ale i tak bzdury Waść piszesz i tyle.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 82. Data: 2008-04-04 18:28:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Szolek napisał(a) :

    > Znaczy podszył, podłączył, zmienił IP, zminił mac, złamał WEP

    > Nie ma polaczen z windows update.

    Mega ROTFL. Aj, bo leżę i kwiczę ze śmiechu :-D Tak to ja się
    dawno nie ubawiłem, panie Informatyk. To się nadaje na
    pierwszorzędny humor o lamerach. Wybacz, ale podzielę się tym
    humorem na innej grupie :-D

    > OK. Ale dalej to udotępnia, a to juz jest karalne

    A jeżeli udostępnia, bo ma prawo do tego?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 83. Data: 2008-04-04 18:30:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ToMasz pisze:

    > Tak LOL. Idąc za ciosem, jesli ja teraz włącze sie nielegalnie do
    > jakiejkolwiek sieci i TYYLKO bede odbierał i wysyłał listy to NIKT nie
    > moze mnie namierzyc bo pójdzie siedziec za czytanie korespondencji?

    Jak to "nikt"? Funkcjonariusz prowadzący śledztwo na pewno będzie miał
    prawo.

  • 84. Data: 2008-04-04 19:29:29
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 04.04.2008, o godzinie 19.40.02, na pl.soc.prawo, BETON napisał(a):

    > Teraz juz wiem czemu mówią na adwokatów papugi....
    > Gadacie gadacie i nic z tego nie wynika....
    > Jak baby.
    > Na kilkadziesiąt postów ani jeden nie odpowiada na zadane pytanie autora.
    > Umiecie pisać- ale czytac chyba nie...

    Ale z Ciebie BETON. To grupa dyskusyjna. Wszędzie tak jest.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 85. Data: 2008-04-04 21:44:24
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Nu. I jak wykryłeś, że ktoś się podszywa, a nie korzysta z udostępnionego
    > przez to klienta dostępu? Albo że nie jest to klient, który zmienił sobie
    > komputer na nowy?

    Bo musialby sie co noc teleportowac 20km
    Bo musialby znac klucze dostepu do sieci z innych nadajnikow.

    > Ty masz za to straaaaaaaasznie wielkie pojęcie o wszystkim. Czego więc tu
    > szukasz?

    Porady prawnej, bo na tym sie nie znam. O tym zresztą wcześniej pisałem.

    > Nikt tutaj nie ma obowiązku spełniać twoich życzeń. Albo zaakceptujesz to,
    > co tu dostałeś (w tym pytania) albo won do płatnego prawnika, który też
    > nie będzie miał obowiązku przyjąć twojego zlecenia.

    Nikt nie ma obowiązku pomagać, ale też nie ma obowiązku czepiac sie
    szczegolow nie zwiazanych z moim pytaniem.

    Spawa wygląda tak. Jestem okradany, oszukiwany, kiwany.
    Ktoś się w domu śmieje z tego że robi mnie w ch...
    A tacy ludzie jak Ty chcą ze mnie zrobić bandyte.

    Dziękuję Ci już za pomoc.
    Nie pomagaj mi już więcej.

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 86. Data: 2008-04-04 21:49:38
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ft5rmv$v2g$1@news.onet.pl...
> [...]
    > o zaszyfrowane informacje, prawda? Ale i tak bzdury Waść piszesz i tyle.

    Tresc jednego z maili z banku:

    Ostrzeżenie o zabezpieczeniach

    Wystąpiły problemy zabezpieczeń tej wiadomości.
    Przejrzyj wyróżnione elementy wymienione poniżej:

    Wiadomość nie została zmieniona przez niepowołane osoby
    Identyfikator cyfrowy użyty do podpisania jest godny zaufania
    Identyfikator cyfrowy wygasł
    Nadawca i identyfikator cyfrowy mają ten sam adres e-mail
    Identyfikator cyfrowy nie został odwołany lub nie można określić informacji
    o odwołaniu tego certyfikatu.
    Nie ma innych problemów z identyfikatorem cyfrowym

    Nie pytaj mnie więcej o tę wiadomość.

    Szolek

  • 87. Data: 2008-04-04 21:55:47
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:k92ic5-d97.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > ROTFL
    > A przyszło ci do tej twojej łepetynki, że on nie musi w cale używać
    > twojego ukochanego jedynie słusznego systemu?

    Oj łepetynko... Windows update, to nie jedyna witryna z która
    łaczy się winda. Jako zadanie domowe proszę sprawdzić z jakimi.

    > Też niekoniecznie.

    Teoretycze.
    Wyobraz sobie sytuacje...
    Siedzisz w domu. Godz 2 w nocy, slyszysz jak po Twoim osiedlu
    jezdzi w kolko czarna beemka z wyłączonymi światłami. Dostrzegasz
    w śwetle lampy cztery postacie wewnątrz.

    Czy usprawiedliwione będzie podejrzenie, ze to ktoś o nieczystych
    zamiarach?

    Szolek

  • 88. Data: 2008-04-04 21:58:50
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Mega ROTFL. Aj, bo leżę i kwiczę ze śmiechu :-D Tak to ja się dawno nie
    > ubawiłem, panie Informatyk. To się nadaje na pierwszorzędny humor o
    > lamerach. Wybacz, ale podzielę się tym humorem na innej grupie :-D

    Cieszę się, że Cię rozbawiłem. Jak udupie złodzieja i okaze sie
    ze miał nielegalną winde i wyłączył update by nie załadowała się
    łata ze sprawdzaniem jej autentyczności , wspomnę sobie
    wówczas Twą osobę.

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 89. Data: 2008-04-04 22:00:36
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Ciekawe skąd źródło tych rewelacji :-)
    > Według mnie nie ma żadnego związku pomiędzy włączonym/wyłączonym WU a
    > legalnością Wiindowsa.
    > Więcej, ewentualnie zaryzykowałbym tezę zupełnie odwrotną.

    Hmmm... Ilu klientów indywidualnych z dostępem do sieci
    obslugujesz?

    Szolek

  • 90. Data: 2008-04-04 22:01:54
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > A co to? Nakaz swiadczenia darmowych porad prawnych i zakaz dyskusji?

    Nie... Ale usnet nie jest po to byś rekompensował sobie problemy
    emocjonalne.

    Szolek