  • 71. Data: 2008-04-04 17:31:58
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Mikaichi pisze:

    > ROTFL :):):):):)
    >
    > Czyli jak przeczytam czyjs list, tylko nei ze skrzynki mailowej a
    > przechwycony w locie to juz nie ma lamania poufnosci korespondencji :)
    >
    > LOL!!!!!!

    Tak LOL. Idąc za ciosem, jesli ja teraz włącze sie nielegalnie do
    jakiejkolwiek sieci i TYYLKO bede odbierał i wysyłał listy to NIKT nie
    moze mnie namierzyc bo pójdzie siedziec za czytanie korespondencji?
    TO jest LOL!
    ToMasz

  • 73. Data: 2008-04-04 17:33:31
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Szolek <m...@s...jest.zly.wp.pl> napisali:

    > Prosiłem o wsparcie prawne, a nie wnikanie w to, jak uzyskałem
    > dane.

    No i dostales. Uratowalismy ci tylek:)

  • 72. Data: 2008-04-04 17:33:31
    Temat: Re: Z?odziej internetu
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Szolek <m...@s...jest.zly.wp.pl> napisali:

    > Regulamin nie pozwala na tego typu praktyki. Wiec go nikt nie
    > upowa?ni?.

    Twoj regulamin obowiazuje tych co podpisali umowe.

  • 74. Data: 2008-04-04 17:33:59
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    666 pisze:
    > ... podłaczając się do przewodu służącego do przekazywania informacji lub
    przełamując elektroniczne, magnetyczne albo
    > inne szczególne jej zabezpieczenie...
    > JaC

    no to 99% firm informatycznych ma dostac wyrok?

    ToMasz

  • 75. Data: 2008-04-04 17:40:02
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > Czyli istnieje 5% szans, ze pomawiasz niewinna osobe o posiadanie
    > pirackiej wersji windowsa? Nieladnie!

    Teraz juz wiem czemu mówią na adwokatów papugi....
    Gadacie gadacie i nic z tego nie wynika....
    Jak baby.
    Na kilkadziesiąt postów ani jeden nie odpowiada na zadane pytanie autora.
    Umiecie pisać- ale czytac chyba nie...

  • 76. Data: 2008-04-04 17:48:33
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    MuciosMacios pisze:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Zajmuje

    (..)
    > Dziękuję z góry za pomoc.
    >
    > Szolek

    PRzeczytałęm wszystkie listy i porostu ręce mi opadają. Nic złodziejowi
    nie zrobisz bo zeby cos zrobic musisz przeczytać list-paranoja
    Rada taka: Idz na policje z informacją ze masz nielegalne podłączenie,
    paragraf taki sam jak kradzież sygnału TV. Powiedz Policji o tym, bo
    jest szansa ze szybciej "załapią" o co Ci chodzi. Jak cokolwiek zrobią
    lub nie zrobią, to powiedz ze sam mozesz namierzyć goscia, ale
    potrzebujesz zgode policji. Nie pros o zgode na czytanie cudzej
    korespondencji. popros o zgode na ustalenie sprawcy we własnym zakresie.
    jak dostaniesz, wtedy jestes kryty.
    powiedz ze podpiąłes laptopa w srodku nocy pod ostatniego switcha, i po
    kablu znalazłeś "podejrzane" mieszkanie.

    ToMasz

  • 77. Data: 2008-04-04 18:03:55
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
    > jesli ja teraz włącze sie nielegalnie do
    > jakiejkolwiek sieci i TYYLKO bede odbierał i wysyłał listy to NIKT nie
    > moze mnie namierzyc bo pójdzie siedziec za czytanie korespondencji?

    LOL!!!!!!!!!

  • 78. Data: 2008-04-04 18:04:47
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik BETON napisał:

    > Na kilkadziesiąt postów ani jeden nie odpowiada na zadane pytanie autora.

    A co to? Nakaz swiadczenia darmowych porad prawnych i zakaz dyskusji?

  • 79. Data: 2008-04-04 18:06:12
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > (..)

    > PRzeczytałęm wszystkie listy i porostu ręce mi opadają. Nic złodziejowi
    > nie zrobisz bo zeby cos zrobic musisz przeczytać list-paranoja

    Eeeee, ale czemu, bez czytania listow tez moze cos zrobic...

  • 80. Data: 2008-04-04 18:17:15
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > A teraz na Ciebie?

    Ja nie jestem "organem" :) tylko osobą prywatną ... najwyzej moze mnie
    pozwac "cywilnie".

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/