  • 51. Data: 2008-04-04 16:00:53
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ft4qgb$tbm$2@news.onet.pl...
    > ROTFL :):):):):)
    > Czyli jak przeczytam czyjs list, tylko nei ze skrzynki mailowej a
    > przechwycony w locie to juz nie ma lamania poufnosci korespondencji :)
    > LOL!!!!!!

    Siedzi dwóch polityków na konferencji prasowej.
    Jeden delikatnie zasłania mikrofon i mówi:
    "tylko nie od tej małpy w czeronym"

    Wszyscy to słyszeli... Przechwycili poufną informację?
    Mają napisać na siebie donos?

    Szolek

  • 52. Data: 2008-04-04 16:00:58
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > "Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie przeznaczoną"
    > Informacją dla admina są co najwyżej nagłówki poczty, a nie jej
    > zawartość - a Szolek przeglądał zawartość e-maili. Kogo chcesz
    > przekonać że normalną pracą admina jest czytanie e-maili które
    > podlegają ochronie?
    > Henry

    Która ustawa/paragraf mówi, że tylko nagłówki?

    Szolek

  • 53. Data: 2008-04-04 16:01:03
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Wiesz, zamo polacznei na pop3 lub smtp to sygnal, ze idzie korespondencja.
    > Jesli admin wiec "podsluchal" idaca korespondencje to nie zrobil tego
    > przypadkiem. Byl absolutnie swiadomy, co podsluchuje, tym bardziej ze jest
    > adminem, ktory z racji wykonywanej profesji wie, co oznacza polaczenie na
    > port taki a taki i transfer danych.

    Na pop3 nie musi isc wylacznie poczta. Wiele z p2p potrafi laczyc
    sie po portach przeznaczonych dla ssh,www,smtp itp...
    Dopiero po przeanalizowaniu co poszlo, mozesz w 100%
    powiedzieć że to poczta...

> [...]
    > maila co jest naruszeniem prywatnosci korespondencji.
    > To tak jakbys znalazl list nie do ciebie wale w twoim mieszkaniu, i
    > zamiast go zostawic w spokoju, zwrocic do nadawcy, to bys otworzyl go.
    > To zrobil admin. Otworzyl czyjas korespondencje i do tego zawierajaca dane
    > bankowe.
    > Niech teraz kolesiowi cokolwiek w banku si estanie, np. ktos ukradnie
    > numer jego karty kredytowej i dokona zakupu -- no to juz pierwsze kroki
    > ida do admina, ktory czytywal korespondencje bankowa danego uzytkownika.

    Nie mowimy o wejsciu na konto bankowe, tylko o poczcie niezabezpieczonej
    z banku np:
    "Szanowny Panie Kowalski! Zapraszamy do wziecia udziału w..."
    Informacje poufne bank zabezpiecza certyfikatem.

    Wyobraź sobie ze masz hotel. Nagle patrzysz, ze w pokoju nr 33, który
    powinien byc pusty, swieci się światło. Chcesz otworzyć drzwi, a tu kicha,
    zamek popsuty. Wyważasz drzwi i widzisz parkę bzykającą się na Twym
    łóżku.

    Czy owa parka może oskarżyć Cie o zakłucenie miru domowego?
    Czy nie miałeś prawa wejść do swojego własnego pokoju, który
    POWINIEN być pusty?

    Szolek

  • 54. Data: 2008-04-04 16:01:08
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

> [...]
    > Przedstaw cala sprawe na pismie i popros o szybka reakcje, wylicz takze
    > straty finansowe, ktore z tego tytulu ponosisz (przeciazenie lacza,
    > nielegalne podlaczenie, dodatkowy komputer w sieci etc/itd + dorzuc kare
    > za nielegalne podlaczenie np 10x abonamentu, ktory placa inni.
    > Nastepnie zglos jeszcze cale zajscie do BSA podpierajac sie juz wizyta na
    > policji i odpowiednim pokwitowaniem dot. zalozonej sprawy.
    > Powinni uderzyc do niego w asyscie PG i o 7:00 rano wkroczyc mu do domu z
    > nakazem :)))
    > W miedzy czasie szukaj dobrego i ZNAJOMEGO papugi :)

    BSA - Masz na myśli Business Software Alliance?

    Szolek

  • 55. Data: 2008-04-04 16:04:06
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Czy owa parka może oskarżyć Cie o zakłucenie miru domowego?
    zakłócenie :)

    Szolek

  • 56. Data: 2008-04-04 16:24:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Szolek <m...@s...jest.zly.wp.pl> napisali:

    > Mówisz, ?e to nie pods?uch, a jednak w obu przypadkach przej?ta
    > zosta?a informacja nie przeznaczona dla osoby która rejestrowala/
    > nagrywala.

    Rozmowa to nie korespondencja. Wszystko co slyszysz mozesz sobie nagrywac.
    Sprawa jest prosta - przeczytales nie swoja korespondencje - popelniles
    przestepstwo.

  • 57. Data: 2008-04-04 16:24:56
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Szolek <m...@s...jest.zly.wp.pl> napisali:

    > Jak ma oddać net?

    Tak jak ukradl.

  • 58. Data: 2008-04-04 16:35:41
    Od: "PawelK" <h...@m...com>

    Szolek m...@s...jest.zly.wp.pl nabazgrał(a)

    > Nie ma polaczen z windows update. 95% przypadkow
    > z wylaczonym windows update do nielegalna winda.

    Ciekawe skąd źródło tych rewelacji :-)
    Według mnie nie ma żadnego związku pomiędzy włączonym/wyłączonym WU a
    legalnością Wiindowsa.
    Więcej, ewentualnie zaryzykowałbym tezę zupełnie odwrotną.

    --
    Paweł

  • 59. Data: 2008-04-04 16:39:52
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Rozmowa to nie korespondencja. Wszystko co slyszysz mozesz sobie nagrywac.
    > Sprawa jest prosta - przeczytales nie swoja korespondencje - popelniles
    > przestepstwo.

    ... i po Szolku ;)

  • 60. Data: 2008-04-04 16:40:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Nie ma polaczen z windows update.

    ROTFL

    A przyszło ci do tej twojej łepetynki, że on nie musi w cale używać
    twojego ukochanego jedynie słusznego systemu?

    Też niekoniecznie.