  • 311. Data: 2008-04-08 20:52:06
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ftg9s8$kda$2@news.onet.pl...
    > I wlasnie dlatego "szpiegowanie" niesie za soba rysyko podpadniecia pod
    > paragrafy...

    Szpiegowanie owszem. Analiza ruchu we własnej sieci...
    BTW.
    Sytuacja z TP sprzed kilku lat. Dzwoni klient ze ma "przesłuchy i trzaski na
    lini",
    Pani robi pomiar lini i stwierdza ze wszystko OK i że linia czysta.
    Klient nadal sie upiera, że jest do bani i żąda uznania reklamacji i rabatu.
    Wowczas pani brała delikwenta na tzw obserwacje i za każdym razem,
    jak miszczu rozmawiał to zapalała się czerwona lampeczka i pani słuchała,
    czy wszystko OK. Jak tylko jeszcze raz sprobowal zadzwonic ze jest kicha
    to dostawał reprymende.

    I jak to nazwiesz? Dodam tylko że każdy pracownik podpisywał glejd o
    tajemnicy.

    Szolek

  • 312. Data: 2008-04-08 20:54:53
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Secundo, sam sobie odpowiedziałeś - "W Twojej skrzynce". Kto pozwolił
    > Tobie przeglądać nie przeznaczoną dla Ciebie korespondencję. Już wiesz co
    > za to grozi i nadal obstajesz przy swoim "prawie" administratora. To nie
    > jest prawo. To jest tylko Twoje widzimisię.

    W Twojej skrzynce - w Twojej sieci.

    W skrzynce którą masz w domku może znaleźć sie poczta włożona
    omyłkowo lub przeznaczona dla innego domownika.
    Czy te także możesz otworzyć skoro to, jak to podkreśliłeś,
    "Twoja skrzynka"?

    Szolek

  • 313. Data: 2008-04-08 21:08:20
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Heniu" <t...@d...com> napisał w wiadomości
    > Nawet tego nie potrafisz sam zrobić?

    bcq132.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Masz sieć na neo? I ze mnie się nabijasz?

    Szolek

  • 314. Data: 2008-04-08 21:15:09
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

> [...]

    > czy wszystko OK. Jak tylko jeszcze raz sprobowal zadzwonic ze jest kicha

    Klient zostal poinformowany?

  • 315. Data: 2008-04-08 21:30:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    MuciosMacios napisał(a) :

    > W Twojej skrzynce - w Twojej sieci.

    To że jesteś w jakiejś części dzierżawcą łącza nie daje Ci prawa
    do szpiegowania transferu. Odpowiednie paragrafy KK już tu
    przytoczono.

    > W skrzynce którą masz w domku może znaleźć sie poczta włożona
    > omyłkowo lub przeznaczona dla innego domownika.
    > Czy te także możesz otworzyć skoro to, jak to podkreśliłeś,
    > "Twoja skrzynka"?

    Jak już dążysz ciągle do porównań, to czy administrator bloku
    sprawdza każdemu skrzynki pocztowe, czy nie zawieruszył się w
    niej list do kogoś innego?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 316. Data: 2008-04-08 21:45:22
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Klient zostal poinformowany?

    E e...

  • 317. Data: 2008-04-08 21:46:18
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ftgo61$6tm$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Jak już dążysz ciągle do porównań, to czy administrator bloku sprawdza
    > każdemu skrzynki pocztowe, czy nie zawieruszył się w niej list do kogoś

    Jeśli skrzynki zdemolowali wandale...
    Pomieszali listy...
    Hmmm...

  • 318. Data: 2008-04-08 21:55:50
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > E e...

    Tak czy nie?

    Bo jak zostal, to czy sie zgodzil?

    Jak sie zgodzil, to wszystko odbylo sie po bozemu.

  • 319. Data: 2008-04-08 22:09:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    MuciosMacios napisał(a) :

    > Jeśli skrzynki zdemolowali wandale...
    > Pomieszali listy...
    > Hmmm...

    Hmmm... Jeśli tu kiedyś będzie przedszkole? W przyszłości.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 320. Data: 2008-04-08 23:23:54
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:
    > w wiadomości news:n5hsc5-46c.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >
    > Cieszę się, że w końcu to porównanie dotarło!
    > Verba docent, exempla trahunt.

    ...twoją matkę.