  • 301. Data: 2008-04-08 15:56:07
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > Jasne! Tak jak Ty pozostajesz ssakiem...
    > Ale czy to znaczy, że zrobisz przyjemność owczarkowi sąsiada próbując go
    > pokryć?

    Bądź uprzejmy nie implikować innych swoich zboczeń, zoofilu.

  • 302. Data: 2008-04-08 16:01:48
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    > Nie sądzę, ja zadałem proste pytanie, aby się dowiedzieć jak taki tryb
    > WISP się robi w prkatyce, ale widzę wolisz mnie też dołączyć do flejma ;)
    > Git.
    > Jakie są zalety takiej infrastruktury nad zwykłym AP i ludźmi łączącymi
    > się ze swoich sieciówek?

    - APC pamieta wszystkie ustawienia sieci - klient nie musi praktycznie nic
    konfigurowac.
    - Klient nie ma dostepu do informacji nazwijmy je firmowymi (WEP IP SSID).
    - W przypadku zgłaszania awarii, admin/obsluga wystarczy ze zpinguje APC
    aby wstępnie ocenić czy problem jest po stronie sieci, czy u klienta.
    - Nie giną sterowniki.
    - kolorowa puszka z lampeczkami łechta klienta swymi wdziękami
    - zmiana kompa u klienta nie ma wpływu na sieć
    - klient ma wlasna podsiec
    - nie wyrywa klient kabla z karty sieciowej (jest przykręcany)
    itp itd

    Szolek

  • 303. Data: 2008-04-08 16:11:28
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > To jednak lepiej, żebyś nie czytał czyjejś korespondencji, jak nie wiesz
    > nawet co jest w środku, a treści nie umiesz zrozumieć.
    > Szczerze, bez dowalania. Podasz gościa do sądu i zapłaci ci te 200 zł, a
    > sam pójdziesz siedzieć, bo nawet nie wiesz co przeczytałeś.

    Gdzie w transmisji protokolem IP zaczyna się wiadomość?
    Co DOKŁADNIE określa koniec a co początek wiadomości?
    Jak odróżnić maila smigającego po POP3 od p2p?

    Zapytam inaczej.
    W Twojej skrzynce, w stercie reklamy bezadresowej zawieruszuł się list
    od Henka do Zdzicha. Nie był w kopercie, nie było znaczka, tylko biała
    karta zaczynająca się od słów: "Drogi Zdzisiu!"
    Nie wiedziałeś co to jest... Ująłeś kartkę w dłoń i zacząłeś czytać.
    Ledwo doszedłeś do drugiej linijki, a tu puka do drzwi Heniu z temi
    słowami na ustach "Kochany! Czytasz moją prywatną korespondencję,
    art 276 KK...."

    Szolek

  • 304. Data: 2008-04-08 16:30:37
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik MuciosMacios napisał:

> [...]
    > od Henka do Zdzicha. Nie był w kopercie, nie było znaczka, tylko biała
    > karta zaczynająca się od słów: "Drogi Zdzisiu!"

    Ooooo, to maile w necie tez smigaja bez "koperty", "adresu", "znaczka"???

    Ciekawe...

    Ale nie... Po prostu znow nie trafiles z analogią...

  • 305. Data: 2008-04-08 16:40:12
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Ooooo, to maile w necie tez smigaja bez "koperty", "adresu", "znaczka"???
    > Ciekawe...
    > Ale nie... Po prostu znow nie trafiles z analogią...

    OK. Wiec jeśłi Ty wiesz a pomocą jakiego klucza zaczynają się
    WSZYSTKIE maile to proszę zdradź mi tę wiedzę.

    Szolek

  • 306. Data: 2008-04-08 16:44:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    MuciosMacios napisał(a) :
    > Zapytam inaczej.
    > W Twojej skrzynce, w stercie reklamy bezadresowej zawieruszuĹ? siÄ?

    Primo, ustawcie sobie normalny standard ISO. Dotyczy szczególnie
    Kocurequ.
    Secundo, sam sobie odpowiedziałeś - "W Twojej skrzynce". Kto
    pozwolił Tobie przeglądać nie przeznaczoną dla Ciebie
    korespondencję. Już wiesz co za to grozi i nadal obstajesz przy
    swoim "prawie" administratora. To nie jest prawo. To jest tylko
    Twoje widzimisię.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 307. Data: 2008-04-08 17:26:42
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik MuciosMacios napisał:
    > Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > OK. Wiec jeśłi Ty wiesz a pomocą jakiego klucza zaczynają się
    > WSZYSTKIE maile to proszę zdradź mi tę wiedzę.

    I wlasnie dlatego "szpiegowanie" niesie za soba rysyko podpadniecia pod
    paragrafy...

  • 308. Data: 2008-04-08 17:39:01
    Od: Heniu <t...@d...com>

    Użytkownik MuciosMacios napisał:
    > Użytkownik "Heniu" <t...@d...com> napisał w wiadomości
    >
    > :)
    > Podaj namiary swojej sieci... Potestujemy :)
    >
    > Szolek

    Nawet tego nie potrafisz sam zrobić?

  • 309. Data: 2008-04-08 18:42:01
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Tue, 08 Apr 2008 19:39:01 +0200, Heniu napisał(a):

    > Nawet tego nie potrafisz sam zrobić?

    No.. Do neostrady nie jest sie tak latwo wpiac na lewo...

  • 310. Data: 2008-04-08 20:38:22
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:n5hsc5-46c.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Bądź uprzejmy nie implikować innych swoich zboczeń, zoofilu.

    Cieszę się, że w końcu to porównanie dotarło!
    Verba docent, exempla trahunt.

    Szolek