  • 241. Data: 2008-04-07 05:27:41
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Szolek napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ft5rmv$v2g$1@news.onet.pl...
    >
    > Tresc jednego z maili z banku:
    >
    > Ostrzeżenie o zabezpieczeniach
    >
    > Wystąpiły problemy zabezpieczeń tej wiadomości.
    > Przejrzyj wyróżnione elementy wymienione poniżej:

    Coś taki tajemniczy?
    Powiedz, jakiż to polski bank szyfruje pocztę, jak uprzednio
    pisałem, do zwykłego użytkownika, który musi zainstalować jakiś
    tam certyfikat? Zaznaczam, że nie chodzi o klienta
    korporacyjnego. Użytkownika, którego największym osiągnięciem
    informatycznym jest zapisanie dokumentu w innym, niż domyślny,
    katalogu.
    Przyznam, że nie znam takiego banku. Oświeć mnie.

    > Nie pytaj mnie więcej o tę wiadomość.

    Dlaczego?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 242. Data: 2008-04-07 09:43:46
    Od: Abu <a...@w...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:
> [...]

    Aby ustalić adresata i nadawce nie trzeba zaglądać do listu. A tyle
    potrzeba. I tyle admin mógł/potrzebował zrobić.

    A.

    --
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Kial Vi ne parolas en tiu cxi lingvo?
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Prosty język dla każdego!

  • 243. Data: 2008-04-07 09:58:40
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Od zewnątrz, prymitywku.
    > Od wewnątrz (po kablu) klient musi mieć tylko otwarty port do kontroli AP
    > i ewentualne hasła dostępu.

    :)
    Powoli zaczyna mi sprawiać przyjemność poprawianie Twych
    bzdurnych wypowiedzi :)

    Po kablu masz dostęp do APC(CPE) a nie do AP.

    Szolek

  • 244. Data: 2008-04-07 10:03:05
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ftcbck$to8$1@news.onet.pl...
> [...]
    > niż domyślny, katalogu.
    > Przyznam, że nie znam takiego banku. Oświeć mnie.

    mBank

    > Dlaczego?

    To bylo w tresci maila :)

    Szolek

  • 245. Data: 2008-04-07 10:18:44
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "AmtoPm" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > rzeczywiście tak że jednak MSF może podjąć działania (bo przedstawiam
    > jedynie powszechna opinię że MSF nie wykorzystuje tym sposobem
    > pozyskanych informacji do ścigania tych których podejrzewa o
    > nielegalnegom windowsa. Ostatniio była wręcz informacja że MSF będzie
    > aktualizował także nielegalne kopie windowsa - zdaje się że chodziło o
    > XP, bo W2K aktualizuje, a watpię by to dotyczyło VISTY (być może chcą
    > wyrobić przekonanie że VISTA jest dużo lepsza od XP i moga juz
    > aktualizować nielegalne XP bo przecież "wiadomo że się przechodzi na

    Ile pospolitych zjadaczy chleba wie który system ma sprawdzanie
    autentycznosci?

    Szolek

  • 246. Data: 2008-04-07 10:28:20
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:ditmc5-dlg.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Fizycznie dostęp do klucza mają, więc pytanie jest tylko, jak trudno jest
    > dorwać się do konfiguracji AP... Przy twoim podejściu do rzeczywistości
    > nie zdziwiłbym się, jakby hasło było standardowe albo w stylu 12345 ;)

    54321 :)

    Szolek

  • 247. Data: 2008-04-07 10:29:59
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    > Może daj gościowi się wypowiedzieć?
    > Mam wrażenie, że jednak wie, tylko w ferworze walki gdzieś to ucieka.

    WAN---kabel---SERWER---kabel---AP---radio---APC(WISP
    )---
    ---kabel--komputerUsera

    Szolek

  • 248. Data: 2008-04-07 10:52:13
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik MuciosMacios napisał:
    > Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    >
    > WAN---kabel---SERWER---kabel---AP---radio---APC(WISP
    )---
    > ---kabel--komputerUsera

    No dobrze, to troche juz NTG, wie trzeba zapytac - zglosiles juz to
    wlamanie, co powiedziala policja?

  • 249. Data: 2008-04-07 11:04:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > WAN---kabel---SERWER---kabel---AP---radio---APC(WISP
    )---
    > ---kabel--komputerUsera

    No i skąd wniosek, że "obcy" MAC to nie jest MAC podłączony do jednego z
    tych AP użytkownika (które ty opisujesz jako APC)?

  • 250. Data: 2008-04-07 11:52:55
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:47f9ffbb@news.home.net.pl...
    )---
    > No i skąd wniosek, że "obcy" MAC to nie jest MAC podłączony do jednego z
    > tych AP użytkownika (które ty opisujesz jako APC)?

    Bo mam ich liste? Bo za pomoca mac identyfikuje userow?
    Bo znam dokladnie kazdy sprzet ktory mam w sieci?

    Szolek