  • 211. Data: 2008-04-05 23:33:53
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:ru9lc5-b2c.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > APC? Transporter opancerzony? Czy może ci się kompletnie skróty pomieszały
    > i miałeś na myśli jakiś punkt dostępowy (AP), do którego podłączany jest
    > komputer/komputery użytkownika, przez co nie zdają sobie sprawy, że
    > pakiety biegają radiowo?

    Google nie działa?
    http://tnij.org/azyh

    http://tnij.org/azyi

    > A ja twierdzę, że nie. I piłeczka jest po twojej stronie, bo w państwie
    > prawa to winę trzeba udowodnić, a nie niewinność.

    Jeśli mówę, że widziałem jak kowalski kradł, to znaczy że kowalski kradł...

    > Twoje proszenie o pomoc to pomawianie o współudział w rzekomej kradzieży?
    > Jesteś solidnie porypany...

    ...poddaje się... Masz udziały we firmach farmakologicznych?

    > Odpowiedziałem. Odpowiedź cię przerosła - nie mój problem.
    > [ciach]

    ...masz udziały...

    > I jeszcze odpowiesz za napaść, bezprawne pozbawienie wolności oraz
    > cywilnie za straty człowieka, który wybiegł z banku ze swoimi pieniędzmi,
    > żeby szybko przyklepać okazyjny zakup nieruchomości, w czym ty mu
    > przeszkodziłeś.

    Tak! A broń w ręku, kominiarka na głowie i zakrwawiona koszula,
    to okazywanie radości z udanej transakcji :)

    Kiedyś też Cię okradną...

    Szolek

  • 212. Data: 2008-04-05 23:37:23
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:9n9lc5-92c.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Nie. Ale ja nie jestem prymitywem, w odróżnieniu od ciebie.
    > Mi by wystarczyło stosowne ukarane sprawcy połączone z naprawieniem szkód.

    Masz rację w 100%!
    Mnie niech zaplaci za neta, Billowi za winde, ZAIKSowi za muzyczke itd...
    Wowczas kazdy bedzie usatysfakcjonowany.

    Szolek

  • 213. Data: 2008-04-06 04:28:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Google nie działa?
    > http://tnij.org/azyh

    No, nareszcie ktoś ci powiedział, co masz w swojej sieci!

    > http://tnij.org/azyi

    Ja się nie pytam, co to jest arpwatch, głupolku, tylko co nim
    *konkretne* namierzyłeś.

    Bo sam fakt wykrycia nowego MAC oznacza tylko to, że jeden z twoich
    klientów ma nowy komputer (no, ale pewnie go ukradł ;-> )

    [ciach]

    > Jeśli mówę, że widziałem jak kowalski kradł, to znaczy że kowalski kradł...

    Fascynujące, jak ktoś tak głupi, jak ty, był w stanie choćby włączyć
    komputer.

    [ciach]

    > Tak! A broń w ręku, kominiarka na głowie i zakrwawiona koszula,
    > to okazywanie radości z udanej transakcji :)

    No i właśnie to jest twój problem: nie podajesz najistotniejszych
    szczegółów.

    Swoją drogą chciałbym zobaczyć, jak ścigasz uzbrojonego bandytę ;->

    Nagroda Darwina murowana ;->

    > Kiedyś też Cię okradną...

    Może. Ale nie będę z tego powodu żądał powieszenia sąsiada tylko
    dlatego, że miał czerwony kapelusz - pomijając surowość kary
    potrzebowałbym jakichś konkretnych dowodów. Sąd tym bardziej.

  • 214. Data: 2008-04-06 07:01:33
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Szolek pisze:
    > A wpa2 zlamales?

    Nie, bo nikt u mnie w pobliżu nie ma wpa2. Jednak dla twojej informacji jest ona
    do złamania.

  • 215. Data: 2008-04-06 07:02:48
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Mikaichi pisze:
    > No dobra. To mamy juz namierzonego winnego włąmu do sieci hehehe ;)
    >
    > Sam si eprzyznal :)

    Po co mi kraść internet, skoro złamana sieć ma 1,5 Mbps, a w domu mam 3 Mbps
    (oraz IP zewn.). Gdzie sens, gdzie logika?

  • 216. Data: 2008-04-06 09:38:13
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    http://tnij.org/azzc

    http://tnij.org/azzc

    > Bo właśnie narzekasz, że ci ktoś sieć kradnie. Stosując WEPa sam ją
    > otwierasz. Coś lepszego? WPA2 z AESem - "trochę" trudno to złamać.

    Jak. ale WPA2 jest "ciezkie" kliku klientow na baze i AP siada...

    Szolek

  • 217. Data: 2008-04-06 09:46:40
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    ?

> [...]
    > Bo sam fakt wykrycia nowego MAC oznacza tylko to, że jeden z twoich
    > klientów ma nowy komputer (no, ale pewnie go ukradł ;-> )

    Nie tylko od tego jest arpwatch...
    Poczytaj dokladnie manuala.

    > Fascynujące, jak ktoś tak głupi, jak ty, był w stanie choćby włączyć
    > komputer.

    Twe rozumowanie mnie przerasta. Wyjasnij ja 5 latkowi o co Ci chodzi
    w tej wypowiedzi.

    > No i właśnie to jest twój problem: nie podajesz najistotniejszych
    > szczegółów.
    > Swoją drogą chciałbym zobaczyć, jak ścigasz uzbrojonego bandytę ;->
    > Nagroda Darwina murowana ;->

    Wybacz. Liczyłem na twą yntelygencje, ze zajarzysz w skrocie o co mi chodzi.
    Nastepnym razem bede Ci tlumaczyl jak mojej 3 letniej corce.

    > Może. Ale nie będę z tego powodu żądał powieszenia sąsiada tylko dlatego,
    > że miał czerwony kapelusz - pomijając surowość kary potrzebowałbym jakichś
    > konkretnych dowodów. Sąd tym bardziej.

    Konkretne dowody?
    logi - kamera
    smigajaca poczta - jego poczta w wyrzuconych smieciach
    mac karty - odcisk buta
    pomiar geolokalizacyjny - ściezka jaką wydeptał do swego domu.

    Czego chcesz wiecej? Od 2 dni tlumacze Ci jak chlop krowie na rowie
    ze mam 100% dowody...

    Szolek

  • 218. Data: 2008-04-06 10:14:40
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:

    > Po co mi kraść internet, skoro złamana sieć ma 1,5 Mbps, a w domu mam 3
    > Mbps (oraz IP zewn.). Gdzie sens, gdzie logika?

    Hmmm, hakeirzy ta sa jednak dziwni ;)
    W domu siec 3Mbps, a sie wlamuja do 1,5 ;)

  • 219. Data: 2008-04-06 10:18:28
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:

    > Nie, bo nikt u mnie w pobliżu nie ma wpa2.

    Hmmm.... po pierwsze:

    1) wlamujac sie do ktosi lamiesz prawo!

    2) po drugie jak chcersz zlamac wpa2 to stawiasz sobie ruter z wpa2 i
    prosisz znajomego by go skonfigurowal, zestawiasz siec i sie wlamujesz
    do wlasnej sieci - za to nie pojdziesz siedziec.

  • 220. Data: 2008-04-06 10:19:17
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Weź mnie nie prowokuj ;->
    >
    > Hipokryci mnie wkurzają, a USA jako całość to banda hipokrytów - to
    > znaczy ci, co się do władzy dorwali. Wśród "szarych obywateli" jest dużo
    > takich, co się zgadza z moją oceną sytuacji a obóz koncentracyjny
    > Guantamano to wierzchołek góry lodowej.

    Mnie tam cala ta ameryka powiewa.

    Tylko wkurza mnie slepe zapatrzenie polskich politykow w ameryke. Gapia
    sie jak w bozka.