  • 91. Data: 2008-04-04 22:02:27
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dx5fm3v3tx38.dlg@habeck.pl...
    > Ale z Ciebie BETON. To grupa dyskusyjna. Wszędzie tak jest.

    Nie na moderowanych, gdzie za pieprzenie głupot wylatuje się z grupy.

    Szolek

  • 92. Data: 2008-04-04 22:18:04
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Szolek napisał:
    > Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:dx5fm3v3tx38.dlg@habeck.pl...
    >
    > Nie na moderowanych, gdzie za pieprzenie głupot wylatuje się z grupy.
    Co jest niby tym pieprzeniem glupot? Bo na razie dyskusja jest
    merytoryczna. Pokazuje pewne aspekty, o ktorych niektorzy - jak admin
    szpiegujacy korespondencje - zapomnieli. A to tylko dobrze, bo czasem
    warto poznac cos z innego punktu widzenia.

    No ale ty podchodzisz zbyt emocjonalnie do tego najwyrazniej....

  • 93. Data: 2008-04-04 22:33:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Oj łepetynko... Windows update, to nie jedyna witryna z która
    > łaczy się winda. Jako zadanie domowe proszę sprawdzić z jakimi.

    Z tymi, od których spyware się zalęgło ;->

    > Teoretycze.
    > Wyobraz sobie sytuacje...
    > Siedzisz w domu. Godz 2 w nocy, slyszysz jak po Twoim osiedlu
    > jezdzi w kolko czarna beemka z wyłączonymi światłami. Dostrzegasz
    > w śwetle lampy cztery postacie wewnątrz.
    >
    > Czy usprawiedliwione będzie podejrzenie, ze to ktoś o nieczystych
    > zamiarach?

    A jakby to był mały fiacik? Albo czterech kolesi na rowerach?
    Albo pięciu pieszo?

  • 94. Data: 2008-04-04 22:40:51
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Bo musialby sie co noc teleportowac 20km

    Jesteś może przypadkiem sparaliżowany?

    Bo dla przeciętnego człowieka 20km to godzinka rowerem. No, może
    półtorej, jak kondycja słaba ;)

    Żaden przepis mu nie zabrania np. latać od panienki do panienki ;)

    > Bo musialby znac klucze dostepu do sieci z innych nadajnikow.

    Klienci twojej sieci są ograniczeni tylko do jednego nadajnika?
    Prymitywne...

    > Porady prawnej, bo na tym sie nie znam. O tym zresztą wcześniej pisałem.

    No to odpowiadaj na pytania, a nie rób za tajemniczy i wszechwiedzący
    półdupek w lufciku.

    > Nikt nie ma obowiązku pomagać, ale też nie ma obowiązku czepiac sie
    > szczegolow nie zwiazanych z moim pytaniem.

    Ale też nie ma zakazu ;->

    > Spawa wygląda tak. Jestem okradany, oszukiwany, kiwany.

    To ty tak twierdzisz.

    Najpierw należałoby zweryfikować podstawy twojego twierdzenia, bo przy
    takiej postawie, jaką prezentujesz, każdy sąd umorzy sprawę z braku
    dowodów. O ile w ogóle dojdzie do jakiejś sprawy.

    > Ktoś się w domu śmieje z tego że robi mnie w ch...

    Albo może masz paranoję.

    > A tacy ludzie jak Ty chcą ze mnie zrobić bandyte.

    Łamanie prawa przez innych co do zasady nie upoważnia ciebie do łamania
    prawa. A ty, niestety, prezentujesz moralność Kalego...

    > Dziękuję Ci już za pomoc.
    > Nie pomagaj mi już więcej.

    Będę robił, co mi się podoba ;-> (i jest legalne)

  • 95. Data: 2008-04-04 22:41:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Nie... Ale usnet nie jest po to byś rekompensował sobie problemy
    > emocjonalne.

    Dlaczego więc to robisz?

  • 96. Data: 2008-04-04 22:42:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Nie na moderowanych, gdzie za pieprzenie głupot wylatuje się z grupy.

    I ty byś wyleciał. Za robienie awantur i tupanie nóżkami, że świat nie
    ściele ci się u stóp.

  • 97. Data: 2008-04-05 08:35:08
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:0enic5-l98.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> [...]
    > prawa. A ty, niestety, prezentujesz moralność Kalego...
    > Będę robił, co mi się podoba ;-> (i jest legalne)

    Aleś Ty głupi... Tłumaczę Ci ośle jeden, że NIE MA MOŻLIWOŚCI
    PODŁĄCZENIA SIĘ W INNYM PUNKCIE SIECI BEZ ŁAMANIA
    ZABEZPIECZEŃ
    Jesteś sprawny inaczej?

    Może jest to prymitywne, ale tak jest. Jeśli masz swoją sieć na innych
    zasadach to sobie ją miej. U mnie są takie i proszę je uszanować.
    Jak ktoś chce mieć w domu sraczkowate ściany, to też robisz mu
    wywody że jest prymitywny?

    Szolek
    P.S.
    To było pytanie retoryczne. Proszę Nie odpowiadaj już na moje posty.
    Twa pomoc jest bezowocna.

  • 98. Data: 2008-04-05 08:36:47
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Z tymi, od których spyware się zalęgło ;->

    Czyli nie wiesz z jakimi...

    > A jakby to był mały fiacik? Albo czterech kolesi na rowerach?
    > Albo pięciu pieszo?

    Prymitywnym jest odpowiadanie pytaniem na pytanie...

    Szolek

  • 99. Data: 2008-04-05 08:38:19
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:qenic5-l98.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Dlaczego więc to robisz?

    ? Najwięcej nie w temacie wypowiadasz się Ty...
    Widzę że masz skłonności do przypisywania innym swoich cech...

    Szolek

  • 100. Data: 2008-04-05 08:41:18
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > warto poznac cos z innego punktu widzenia.
    > No ale ty podchodzisz zbyt emocjonalnie do tego najwyrazniej....

    Ale admin nie prosi o stwierdzenie czy jego działanie jest OK,
    tylko jak dosolić złodziejowi. Najwyraźniej admin bierze na siebie
    całe swoje działanie, a jego celem jest jaknajskuteczniejsze
    dowalenie oszustowi. Prawdopodobnie udupienie jednego
    oszusta na takich działaniach odstraszy innych.

    Teraz już kumasz o co chodzi?

    Szolek