  • 41. Data: 2010-09-23 08:15:36
    Temat: Re: Zlikwidować zakazy wjazdu rowerów (B-9) wszędzie tam, gdzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.09.2010 10:03, r...@p...onet.pl pisze:

    > Owszem, produkuje się.

    Nie. Nawet najtańsze chińszczyzny mają prędkościomierze.

  • 42. Data: 2010-09-23 08:17:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.09.2010 10:00, r...@p...onet.pl pisze:

    > Widzisz tu jakiś fabryczny prędkościomierz?
    >
    > http://c.wrzuta.pl/wi16182/a375c10f0002886947e38c18/
    0/motorynka%20pony%20m-%33

    Najwyraźniej zatrzymałeś się w rozwoju jakieś 16 lat temu... skoro
    uważasz, że toto nadal jest produkowane ;->

  • 43. Data: 2010-09-23 08:21:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.09.2010 10:15, s...@v...pl pisze:

    > Ale rometowska motorynka już nie...

    Właśnie się obudziłeś z 16-letniej śpiączki?

  • 44. Data: 2010-09-23 08:23:59
    Od: s...@v...pl

    0/motorynka%20pony%20m-
    %33

    > Najwyraźniej zatrzymałeś się w rozwoju jakieś 16 lat temu... skoro
    > uważasz, że toto nadal jest produkowane ;->

    Nadal jest dopuszczone do ruchu.

  • 45. Data: 2010-09-23 08:24:24
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:14:42 +0200, s...@v...pl napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że pojazd ten
    > nadal jest prawnie dopuszczony do ruchu po drogach publicznych w Polsce.

    Trabant czy Syrena bez pasów bezpieczeństwa także.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 46. Data: 2010-09-23 08:29:31
    Od: r...@m...com

    > Trabant czy Syrena bez pasów bezpieczeństwa także.

    Co nie zmienia faktu, że w przypadku posiadania niesprawnego, lub braku
    prędkościomierza w dowolnym motorowerze - policjant nie ma prawa wystawić
    mandatu ani skierować sprawy do sądu.
    Tym samym osoba prowadząca motorower nie musi wiedzieć z jaką prędkością
    jedzie.

  • 47. Data: 2010-09-23 08:45:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.09.2010 10:29, r...@m...com pisze:

> [...]
    > mandatu ani skierować sprawy do sądu.
    > Tym samym osoba prowadząca motorower nie musi wiedzieć z jaką prędkością

    Na pewno więcej, niż gruba baba na rowerze z siatami zakupów.

  • 48. Data: 2010-09-23 08:52:54
    Od: r...@m...com

    > Na pewno więcej, niż gruba baba na rowerze z siatami zakupów.

    Nie wiadomo jak by ta sama gruba baba z tymi samymi zakupami jechała na
    motorowerze.

    Nie stanowi to jednak podmiotu prawa.

  • 49. Data: 2010-09-23 08:53:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:29:31 +0200, robertcb napisał(a):

    > Tym samym osoba prowadząca motorower nie musi wiedzieć z jaką prędkością
    > jedzie.

    Jeśli mam zepsuty prędkościomierz w aucie to też nie muszę?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 50. Data: 2010-09-23 08:57:09
    Od: r...@m...com

    > Jeśli mam zepsuty prędkościomierz w aucie to też nie muszę?

    Akurat w przypadku pojazdów samochodowych -
    sprawny prędkościomierz jest wyposażeniem obowiązkowym.