  • 11. Data: 2009-10-25 23:36:28
    Temat: Re: Zławspólnota i antena :)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Czapla wrote:

    > Wspólnota w 40 blokach? Może Spółdzielnia?

    spółdzielnia. w zasadzie bez znaczenia.

  • 12. Data: 2009-10-26 00:48:42
    Od: Andrzej Bratkowski <c...@g...com>

    On 26 Paź, 00:36, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > spółdzielnia. w zasadzie bez znaczenia.

    przypadkiem spółdzielnia nie ma obowiązku zabezpieczyć dostępu do
    programów telewizji naziemnej? bądź poprzez sygnał z anteny lub
    darmowe kanały w kablówce?
    chyba w każdej kablówce jest coś takiego jak bezpłatny lub bardzo tani
    dostęp do głównych kanałów: TVP, TVN i Polsatu
    a jeśli nie ma tam kablówki to dziwne gdyby nie zgodzili się na zwykłą
    antenę, być może spółdzielnia powinna nawet na swój koszt to zrobić.
    Warto sprawdzić jak jest z dostępem do telewizji naziemnej i obowiązku
    spółdzielni do ewentualnego dostarczenia sygnału.

  • 13. Data: 2009-10-26 05:09:21
    Od: spp <s...@o...pl>

    Andrzej Bratkowski pisze:

> [...]
    > Warto sprawdzić jak jest z dostępem do telewizji naziemnej i obowiązku
    > spółdzielni do ewentualnego dostarczenia sygnału.

    Spółdzielnia ma obowiązek dostarczyć (OIDW) sygnał trzech kanałów
    telewizji publicznej. nigdy nie jest to za darmo - płaci się
    najczęściej w czynszu 'za konserwację'. ;)
    No i oczywiście abonament. :)

    --
    spp

  • 14. Data: 2009-10-26 08:30:11
    Od: Andrzej Luto <a...@g...com>

    On 26 Paź, 06:09, spp <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > telewizji publicznej.  nigdy nie jest to za darmo - płaci się
    > najczęściej w czynszu 'za konserwację'. ;)

    na prawie zna się każdy tak samo jak na medycynie, nie dziwne że
    później w USA mamy nieco śmieszna opinię.
    najwiecej dowcipów jest o Polakach, afrykanczykach i żydach, ale nas
    tam z tej grupy najmniej

  • 15. Data: 2009-10-26 10:23:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    witek napisał(a) :
    > Co do dachu nie mogą odmówić jej postawienia, o ile sie papiery dobrze
    > zrobi.
    > Zawsze wszystkich odsyłam do związku krótkofalowców. Oni wiedzą jak się
    > przechodzi administracje bloków.

    Hmmm... A nas odsyłają na grupę pl.soc.prawo :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E