  • 21. Data: 2006-11-16 10:25:42
    Temat: Re: Złapał mnie kanar, był mandat, ale bez podpisu
    Od: ps <p...@g...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A od kiedy to w ogole oskarzony ma obowiazek dostarczac na siebie dowodów
    > czyli sie podpisywac ???

    Tu przecież nie ma oskarżonego.. :)

  • 22. Data: 2006-11-16 16:56:20
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Tristan napisał(a):
    > A wydaje mi się, że winę trzeba udowodnić.

    jaką winę? to nie postępowanie karne

    KG

  • 23. Data: 2006-11-16 23:09:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 16 listopada 2006 10:13
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ejha3e$8r3$1@inews.gazeta.pl>):

    > Analogicznie możesz odmówić podpisania mandatu od policjanta. I co wtedy?

    On może wystawić wezwanie do sądu, prawda?

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 24. Data: 2006-11-16 23:11:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 16 listopada 2006 17:56
    (autor kam
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eji50l$obs$1@inews.gazeta.pl>):

    > jaką winę? to nie postępowanie karne

    A w niekarnym domniemana jest wina?

    Nie mówię, że tak nie jest, ale jest to chore. Nie podpisując nic możesz
    znaleźć się na 10000 list opłat za przejazdy czymkolwiek.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 25. Data: 2006-11-17 01:12:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
    >W odpowiedzi na pismo z czwartek, 16 listopada 2006 10:13
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <ejha3e$8r3$1@inews.gazeta.pl>):

    > On może wystawić wezwanie do sądu, prawda?

    Kanar w efekcie też cię może zaciągnąć przed sąd.
    Będzie dokładnie identyczna sytuacja, z tym, że policjant może od razu, a
    kanara musi jeszcze po drodze pare listów wysłać.

  • 26. Data: 2006-11-17 07:46:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 17 listopada 2006 02:12
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ejj2aj$d5m$1@inews.gazeta.pl>):

    > Kanar w efekcie też cię może zaciągnąć przed sąd.
    > Będzie dokładnie identyczna sytuacja, z tym, że policjant może od razu, a
    > kanara musi jeszcze po drodze pare listów wysłać.

    No to niech wysyła. Tylko że przed sądem musi udowodnić chyba, że jechałem
    bez biletu.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 27. Data: 2006-11-17 13:37:40
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > wasz znak: <ejj2aj$d5m$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to niech wysyła. Tylko że przed sądem musi udowodnić chyba, że jechałem

    A jak cię policjant złapie na przejściu na czerwonym świetle i nie zgodzisz
    się przyjąć mandatu to policjant musi w sądzie zrobić dokładnie to samo.
    I domyślasz się jak oboje to zrobią?
    Oboje powiedzą jak było, ty powiesz swoją wersję, sędzia przyzna im rację i
    dostaniesz wyrok.

  • 28. Data: 2006-11-17 15:46:13
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > Oboje powiedza jak bylo, ty powiesz swoja wersje, sedzia przyzna im
    > racje i dostaniesz wyrok.
    Taaak?? A jezeli przedstawie zaswiadczenie, iz 2 lata temu skradziono mi
    dokumenty?? Oszust mogl ich uzyc, bez podpisu nic nie sa w stanie
    udowodnic.
    W normalnym panstwie wszelkie niejasnosci powinny byc rozstrzygniete
    na moja koszysc

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 29. Data: 2006-11-17 23:14:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "leon" <L...@n...interia.pl> wrote in message
> [...]
    > udowodnic.
    > W normalnym panstwie wszelkie niejasnosci powinny byc rozstrzygniete

    Gdyby ci dwa lata temu skradziono dokumenty to już byś dawno wszystko
    odkręcał zanim do sprawy by doszło.
    I policjant i kanar potwierdzą, że to jednak ty. Chyba, że przyniesiesz
    zaświadczenie, że twarz ci też skradziono.

  • 30. Data: 2006-11-18 10:44:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 17 listopada 2006 14:37
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ejkdv5$k7r$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > to samo. I domyślasz się jak oboje to zrobią?
    > Oboje powiedzą jak było, ty powiesz swoją wersję, sędzia przyzna im rację

    Tak? Mam wrażenie, że policjantowi muszę podpisać wezwanie do sądu albo on
    mnie aresztuje. Bo inaczej to nie wiem czemu sąd ma wierzyć. Jeszcze w
    sytuacji Dobry Policjant kontra Znany Menel to może....

    --
    Jego Ponurość Tristan