  • 1. Data: 2007-10-31 11:23:15
    Temat: "Zla" umowa
    Od: "Kit" <k...@d...plwywal.to>

    Czy moge kwestionowac "poprawnosc" umowy PO jej podpisaniu?

    Z jednej strony podpisujac sie pod dokumentem jestem swiadom na co sie
    zgodzilem, z drugiej strony nie jestem prawnikiem (prosze nie pisac, ze
    moglem sie z nim wczesniej kontaktowac) i nie znam sie na drobnych
    kruczkach.

  • 2. Data: 2007-10-31 11:49:48
    Temat: Re: "Zla" umowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kit" <k...@d...plwywal.to> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > zgodzilem, z drugiej strony nie jestem prawnikiem (prosze nie pisac, ze
    > moglem sie z nim wczesniej kontaktowac) i nie znam sie na drobnych

    Kwestionować możesz. Można to zmienić albo aneksem (na który muszą wyrazić
    zgodę strony), albo w ostateczności przez sąd, co jest dość skomplikowane.
    W skrajnych wypadkach można rozważyć, czy nie doszło do oszustwa.

  • 3. Data: 2007-11-03 10:22:16
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>