  • 21. Data: 2007-08-29 22:18:43
    Temat: Re: Zgubi em legitymacje szkoln co mam zrobic?
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    /.../
    > A skradziono mu? Bo jak nie to podzegasz go do przestepstwa.

    A skad wie, z.e nie skradziono?
    Moz.e skradziono?

  • 22. Data: 2007-08-29 22:26:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Smok Eustachy" <s...@s...prv.pl> napisal w
    wiadomosci news:fb4r08$b4s$2@news.onet.pl...

    > A skad wie, z.e nie skradziono?
    > Moz.e skradziono?

    Idac Twoim tokiem rozumowania zamiast zglaszac przykladowo zaginiecie
    powinno sie zglaszac zabójstwo - no bo skad wiadomo, ze nie zabito
    zaginionego?

  • 23. Data: 2007-08-29 22:44:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Smok Eustachy wrote:
    > Robert Tomasik pisze:
    > /.../
    >
    > A skad wie, z.e nie skradziono?
    > Moz.e skradziono?

    bo zgłaszasz to co wiesz, a nie to co nie wiesz.

  • 24. Data: 2007-08-31 13:34:47
    Od: c...@g...com

    On 30 Sie, 00:44, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > bo zg aszasz to co wiesz, a nie to co nie wiesz.

    Dzis dostalem nowa legitymacje lecz nie dostalem zaswiadczenia o
    zgloszeniu czy szkola nie musi wydawac takich zaswiadczen?

  • 25. Data: 2007-08-31 14:09:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > Dzis dostalem nowa legitymacje lecz nie dostalem zaswiadczenia o
    > zgloszeniu czy szkola nie musi wydawac takich zaswiadczen?

    Po co? Przeciez musza miec w swoich dokumentach odnotowane kiedy i z
    jakiego powodu wydali wtórnik.

  • 26. Data: 2007-08-31 14:19:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    c...@g...com wrote:

    > Dzis dostalem nowa legitymacje lecz nie dostalem zaswiadczenia o
    > zgloszeniu czy szkola nie musi wydawac takich zaswiadczen?

    Nie.
    Ma wpisane, ze wydala ci nową legitymacje. Wystarczy.

  • 27. Data: 2007-08-31 14:26:29
    Od: c...@g...com

    Czy szko a musi wydac zaswiadczenie o zgloszeniu zagubienia
    legitymacji?

  • 28. Data: 2007-08-31 14:28:24
    Od: c...@g...com

    On 31 Sie, 16:26, c...@g...com wrote:
    > Czy szko a musi wydac zaswiadczenie o zgloszeniu zagubienia
    > legitymacji?

    Sory ze powtorzylem post.

    Dzieki za info

  • 29. Data: 2007-08-31 21:45:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    c...@g...com wrote:
    > Czy szko a musi wydac zaswiadczenie o zgloszeniu zagubienia
    > legitymacji?

    Wow, jak się bardzo uprzesz to szkoła może ci wydać zaświadczenie, że
    nie tyle zgubiłeś legitymacje, bo szkoła nie wie co z nią zrobiłeś.
    Może ci najwyzęj wydać zaświadczenie, że zgłosiłeś zgubienie
    legitymacji, lub że wydała ci nową, ale przeciez nowa legitymacja z datą
    jej wystawienia sama to zaświadcza więc po co?

  • 30. Data: 2007-08-31 23:47:10
    Temat: Re: Zgubiłem legitymacje szkolną co mam zrobic?
    Od: kakmar <k...@g...com>