  • 1. Data: 2007-07-27 01:04:45
    Temat: Zgubienie dowodu
    Od: "m...@h...com" <m...@h...com>

    Zgubiłem dowód. Czy oprócz zgłoszenia na Policję trzeba to gdzieś jeszcze
    zgłaszać np. do banku? Chodzi o to aby ktoś na mój dowód nie brał kredytów
    itp.

    --
    mdbizdata(at)hotmail(dot)com is spamer
    m...@h...com is spamer

  • 2. Data: 2007-07-27 01:10:40
    Temat: Re: Zgubienie dowodu
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <m...@h...com> wrote in message
    > Zgubiłem dowód. Czy oprócz zgłoszenia na Policję trzeba to gdzieś jeszcze
    > zgłaszać np. do banku? Chodzi o to aby ktoś na mój dowód nie brał kredytów
    > itp.

    Nie na policję, tylko tam gdzie go dostałeś.
    Urząd Miasta.
    Bank tmożesz ale nie musisz, jakkolwiek zalecane.

  • 3. Data: 2007-07-27 03:33:43
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > <m...@h...com> wrote in message
    >
    > Nie na policję, tylko tam gdzie go dostałeś.
    > Urząd Miasta.
    > Bank tmożesz ale nie musisz, jakkolwiek zalecane.

    Który bank, wszystkie??? Troche ich jest....:>>>

    Pozdro Przemek

  • 4. Data: 2007-07-27 05:22:54
    Od: "Daniel Wilski" <d...@v...pl>

    Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgłaszać np. do banku? Chodzi o to aby ktoś na mój dowód nie brał kredytów

    na policji nie zgłasza się zagubienia,a nawet jak bedziesz chcial to zrobić
    to i tak cię pogonią.Zgłaszasz w EL w swoim urzedzie miasta,gminy.W banku
    też bo ci mogą nie wypłacić kasy.Pozdro.

  • 5. Data: 2007-07-27 06:26:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 05:33:43 +0200, Przemek Lipski napisał(a):

    > Który bank, wszystkie??? Troche ich jest....:>>>

    Istnieje taka międzybankowa baza dowodów zastrzeżonych MIG-DZ. Więc zgłoś
    w tych bankach w których masz rachunki i dopilnuj żeby choć jeden z nich
    zglosił cię do tej bazy

  • 6. Data: 2007-07-27 08:48:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Zgubiłem dowód. Czy oprócz zgłoszenia na Policję trzeba to gdzieś jeszcze
    > zgłaszać np. do banku? Chodzi o to aby ktoś na mój dowód nie brał

    Policji nie powiadamiaj (jak już napisano), bo ja to nie interesuje.
    Natomiast nie zapomnij powiadomić Urzędu Skarbowego. w NOP-3 podaje się
    między innymi numer dowodu osobistego. W głowę zachodzę w jakim celu, jakby
    sobie urząd sam w odpowiedniej bazie danych sprawdzać nie mógł w razie
    potrzeby.

  • 7. Data: 2007-07-27 12:56:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > między innymi numer dowodu osobistego. W głowę zachodzę w jakim celu,
    > jakby sobie urząd sam w odpowiedniej bazie danych sprawdzać nie mógł w

    To jak już wyrobi nowy.
    Urząd skarbowy, bank, zakład pracy i wszędzie tam gdzie mają stary numer
    dowodu.