  • 31. Data: 2010-08-06 08:31:38
    Temat: Re: Zgubienie dokumentów
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    news:i3gfkk$kog$1@news.onet.pl...

    > Co za problem się ucharakteryzować?

    A jakie to banki udzielają kredytu na sam DO?

    Pozdrawiam
    K.

  • 32. Data: 2010-08-06 08:33:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof pisze:

    > A jakie to banki udzielają kredytu na sam DO?

    Bardzo dużo. Lukasy, Getiny, Kredyt Banki - kilka razy brałem kredyty
    przy zakupach typu laptop i tylko dowodem się legitymowałem.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2010-08-06 08:47:42
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w

    > Bardzo dużo. Lukasy, Getiny, Kredyt Banki - kilka razy brałem kredyty
    > przy zakupach typu laptop i tylko dowodem się legitymowałem.

    Nie sprawdzano Twoich zarobków, faktu zatrudnienia itp?

    Pozdrawiam
    K.

  • 34. Data: 2010-08-06 08:50:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie sprawdzano Twoich zarobków, faktu zatrudnienia itp?

    Do jakiejś kwoty nie sprawdzają.

  • 35. Data: 2010-08-06 08:52:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Co za problem się ucharakteryzować?

    Nawet jak ktoś ma znaki szczególne na twarzy (zez, krzywy nos itp).
    Przecież jak jest podejrzenie podszywania się pod inną osobę to powinna być
    zatrzymywana do przyjazdu policji.

  • 36. Data: 2010-08-06 09:02:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof pisze:

    > Nie sprawdzano Twoich zarobków, faktu zatrudnienia itp?

    Dałem tylko oświadczenie. Zresztą jakby to mieli sprawdzić, jak
    decyzję dają w 15 minut.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2010-08-06 09:52:02
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nawet jak ktoś ma znaki szczególne na twarzy (zez, krzywy nos itp).
    > Przecież jak jest podejrzenie podszywania się pod inną osobę to powinna
    > być zatrzymywana do przyjazdu policji.

    Ja mam czyjś dowód, ty pracujesz w sklepie z komputerami. Jesteśmy kumplami
    i nie jesteśmy tak w 100% kryształowo czyści ;-)
    I jaki jest problem? Komputery lądują na znanym serwisie aukcyjnym a kasa w
    naszych kieszeniach.
    Nie słyszałeś o kradzieżach/kopiowaniu kart kredytowych? To w zasadzie to
    samo.

    pzdr

  • 38. Data: 2010-08-06 09:54:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-06 09:58, zly pisze:

    > Nie, ale na jakiej podstawie miałby być karany?

    Zgłosi kradzież a potem okaże się, że dowód 'znalazł się'? :)

    --
    spp

  • 39. Data: 2010-08-06 09:57:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > Zgłosi kradzież a potem okaże się, że dowód 'znalazł się'? :)

    1. Nie kradzież, tylko podejrzenie kradzieży
    2. Dlaczego miałby ujawniać, że się znalazł?

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2010-08-06 10:11:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-06 11:57, Liwiusz pisze:

    > 1. Nie kradzież, tylko podejrzenie kradzieży

    No właśnie?

    > 2. Dlaczego miałby ujawniać, że się znalazł?

    Bo zostanie zatrzymany w banku przy braniu kredytu gdy posłuży się
    właśnie 'znalezionym' dowodem który był 'skradziny'? ;)

    --
    spp