  • 11. Data: 2007-08-29 12:40:32
    Temat: Re: Zgubi em legitymacje szkoln co mam zrobic?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu c...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tak tylko ja sie pytalem w przypadku zagubienia a nie kradziezy a nie
    > bede mowil ze mi ukradli bo bede posadzony o skladanie falszywego
    > zawiadomienia.

    95% studentow, ktorzy gubia legitki (albo nawet i nie gubia tylko po
    prostu nie chca ich oddac po zakonczeniu studiow) zglasza kradziez
    dokumentow, jeszcze nikt z tego powodu nie poniosl konsekwencji.
    Wiec przestan marudzic, dorosnij troche i nie komplikuj sobie zycia
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-08-29 13:47:22
    Od: c...@g...com

> [...]
    > dokumentow, jeszcze nikt z tego powodu nie poniosl konsekwencji.
    > Wiec przestan marudzic, dorosnij troche i nie komplikuj sobie zycia

    A to ze napisalem i zlozylem podanie w szkole i w tym podaniu
    napisalem ze zgubilem a na policji powiem ze mi ukradli to moga mic
    problemy?

  • 13. Data: 2007-08-29 14:02:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    c...@g...com wrote:

    > A jak dostane wezwanie do zaplaty manadtu?

    To się będzie martwił jak dostaniesz.
    Równie dobrze teraz możesz się martwić,że jak za50 lat będziesz
    wychodził z domu to ci cegła na głowę ze starego budynku może zlecieć.
    Spij i zapomnij.

  • 14. Data: 2007-08-29 14:03:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    badzio wrote:
    > Patrze, patrze a tu c...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > Zglos na policje ze Ci skradziono legitymacje

    przecież mu nie skradziono tylko zgubił.
    Chcesz go do pierdla wsadzić?

  • 15. Data: 2007-08-29 14:04:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    badzio wrote:
> [...]
    > prostu nie chca ich oddac po zakonczeniu studiow) zglasza kradziez
    > dokumentow, jeszcze nikt z tego powodu nie poniosl konsekwencji.

    Poniósł.
    I to łącznie z tym, że siedział.

  • 16. Data: 2007-08-29 14:05:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    c...@g...com wrote:

    > A to ze napisalem i zlozylem podanie w szkole i w tym podaniu
    > napisalem ze zgubilem a na policji powiem ze mi ukradli to moga mic
    > problemy?

    I to zdrowe.
    Zapomnij o kombinowaniu, bo sobie jeszcze większych kłopotów narobisz.
    Zgubiłeś legitymację, idziesz do szkoły, mówisz, że zgubiłeś i dostajesz
    nową.

  • 17. Data: 2007-08-29 14:15:02
    Temat: Re: Zgubiłem legitymacje szkolną co mam zrobic?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    c...@g...com wrote:
    > Moze przeciez ktos wymienic zdjecie i korzystac podczas kontoli
    > biletowej.

    No. Albo spodobasz mu się i - mając twój adres - dopadnie cię i cię
    zgwałci. Bój się.

    > Bylem na policj i pani w recepcji powiedziala ze oni nie
    > wystawiaja zaswiadczenia.

    Zagubienia ich nie interesują.

    > Zostalo mi tylko czekac na wezwanie do
    > zaplty? Prosze o pomoc!

    Idź do organu wystawiającego ten dokument, zgłoś zagubienie, weź
    potwierdzenie zgłoszenia i czekaj na nowy dokument.

    Też mi filozofia...

  • 18. Data: 2007-08-29 14:29:09
    Od: "Kama" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:7kbgq4-ujt.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > No. Albo spodobasz mu się i - mając twój adres - dopadnie cię i cię
    > zgwałci. Bój się.

    eee na legitkach chyba nie ma adresu domowego. przynajmniej za moich czasów
    nie było.
    K.

  • 19. Data: 2007-08-29 14:33:54
    Od: c...@g...com

    On 29 Sie, 16:15, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > No. Albo spodobasz mu si i - maj c twój adres - dopadnie ci i ci
    > zgwa ci. Bój si .

    > Zagubienia ich nie interesuj .

    > Id do organu wystawiaj cego ten dokument, zg o zagubienie, we
    > potwierdzenie zg oszenia i czekaj na nowy dokument.
    >
    > Te mi filozofia...

    OK to juz sie nie martwie, ide jutro po nowa legitymacje i po sprawie
    a jak dostane wezwanie do zaplaty to bede sie radzil dalej :)

  • 20. Data: 2007-08-29 20:31:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisal w
    wiadomosci news:fb3kil$gte$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu c...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > Zglos na policje ze Ci skradziono legitymacje

    A skradziono mu? Bo jak nie to podzegasz go do przestepstwa.