  • 11. Data: 2008-05-15 05:53:06
    Temat: Re: Zgłoszenie kradzieży-problemy z kierowniczką.
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g0foq9$aqh$1@inews.gazeta.pl...

    >>> wykroczenie. Co do samej zasady klient, to może nawet nie znać języka
    >
    > Wiem. Czytałem. On może się pomylić. Pracownik stacji nie powinien.

    :) Pisałem to na gorąco i żyłem jeszcze ostrą wyminą zdań z
    kierowniczką, co oczywiście mnie nie tłumaczy :/

    pozdr.
    stebi

  • 12. Data: 2008-05-15 06:03:57
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > IMHO zwyczajnie się pomylił - kila razy zauważałem na Neste, że że ktoś
    > tankuje z przeciwnej pompy bo mu się na terminalu źle wcisnęło. A tam
    > nawet bez cyfr trudno się pomylić, bo oznaczenia są po przeciwnych
    > stronach ekranu i łatwo można zgadnąć, że oznaczają stronę dystrybutora.

    Pomylić to może się pomylił, ale wiedział o tym jak usłyszał z moich ust
    "50zł proszę", a zatankował za 93 z groszami. Nie mów mi, że nikt nie
    zauważy różnicy. Ludzie są cwani, a w dodatku część z nich wie jak się
    zachować tankując paliwo, a nie chcą za nie zapłacić-przykład, który
    podał tg, że u nich na stacji kwotami poniżej 10l nikt się nie
    przejmował. Jest tu duże pole do popisu dla cwaniaków.
    A teraz prosty przykład:
    Podjeżdżasz na stację, tankujesz, wysiadasz, idziesz na sklep i bierzesz
    batona, płacisz za batona i odjeżdżasz.
    Co widać na monitoringu? Widać, że klient zatankował, wszedł na sklep i
    zapłacił. Jak kierownictwo jest głupie (i do tego firma, która ma jakieś
    swoje procedury w takich sytuacjach z których wynika, że to jest wina
    kasjera, że klient nie zapłacił za paliwo, bo kasjer się nie zapytał
    "czy paliwo też było") to Ci wmówią, że to jest Twoja wina i masz za to
    zapłacić. Jak się ktoś nie postawi to zapłaci z własnej kiszeni i koniec.

    pozdr.
    stebi

  • 13. Data: 2008-05-15 09:45:13
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "stebi" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Pomylić to może się pomylił, ale wiedział o tym jak usłyszał z moich ust
    > "50zł proszę", a zatankował za 93 z groszami. Nie mów mi, że nikt nie
    > zauważy różnicy. Ludzie są cwani, a w dodatku część z nich wie jak się

    Może i zauważył różnicę. Może był cwaniakiem. A może po prostu roztargniony,
    albo nie patrzył za ile leje, tylko lał do pełnego, albo nie spojrzał po ile
    jest benzyna, albo nie umie liczyć. Usłyszał ile ma zapłacić i uregulował
    rachunek. Kropka.
    Co do numeru dystrybutora to sam często się łapię na tym, że po dojściu do
    kasy zapominam numer.

    Moim zdaniem jednak błąd popełniła obsługa stacji. W końcu ktoś chyba musi
    tam wiedzieć ile klient powinien zapłacić.
    Po pierwsze błąd kasjera - nieuwaga. Po to tam pracuje by wiedzieć kogo za
    ile obcążyć.
    Po drugie błąd firmy - nie ma odpowiednich procedur. Jesli samoobsługa nie
    działa bo kasjer nie jest w stanie skontrolować kto, z którego dystrybutora
    i za ile, to niech firma zatrudni innego bardziej skupionego człowieka albo
    drugiego, który będziemu pomagał.

    Zgłoszenie na policję to chyba jakiś żart:
    "Panie władzo, proszę złapać Pana, który powinien zapłacić 100zł, a zapłacił
    50zł bo ja się pomyliłem"

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 14. Data: 2008-05-15 12:23:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stebi pisze:

    > Pomylić to może się pomylił, ale wiedział o tym jak usłyszał z moich ust
    > "50zł proszę", a zatankował za 93 z groszami. Nie mów mi, że nikt nie

    Nie wszyscy tankują patrząc na licznik.

    [ciach]

> [...]
    > "czy paliwo też było") to Ci wmówią, że to jest Twoja wina i masz za to
    > zapłacić. Jak się ktoś nie postawi to zapłaci z własnej kiszeni i koniec.

    Poniekąd kierownictwo ma tu rację (w kwestii, że kasjer powinien się
    zapytać). Bo bez pytania zawsze istnieje szansa, że gość zwyczajnie
    roztargniony, zamyślony albo zagadany przez telefon i zwyczajnie
    zapomniał powiedzieć, że jeszcze paliwo.

    A jak się zapytasz, a on odpowie nieprawdę, to już wiadomo, na czym stoimy.

  • 15. Data: 2008-05-15 12:53:36
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Paweł pisze:

    > Po pierwsze błąd kasjera - nieuwaga. Po to tam pracuje by wiedzieć kogo za
    > ile obcążyć.

    Wchodzi gościu i rzuca 100zł na lade i mówi "3".
    Mówię do niego "50zł proszę" - idealnie nalane co do grosza. Biorę
    100zł, wydaje 50zł. Gościu bierze 50zł i odchodzi.
    Sam nalał paliwa za 93 z groszami.

> [...]
    > i za ile, to niech firma zatrudni innego bardziej skupionego człowieka albo

    Niestety nie znasz realiów pracy na stacji, ale to już nie temat na ten
    wątek.

    pozdr.
    stebi

  • 16. Data: 2008-05-15 13:50:34
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Maj, 14:23, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
> [...]
    > zapomniał powiedzieć, że jeszcze paliwo.
    >
    > A jak się zapytasz, a on odpowie nieprawdę, to już wiadomo, na czym stoimy.

    Taa drugi czlowiek? Taki z fotograficzna pamiecia i wyswietlaczem na
    jednym oku i mikrofonem. Patrzy na ludzi jak tankuja i drugim okiem
    jak podchodzi do kasy i robi to jednoczesnie patrzec na kilka
    dystrybutorow i kilka kas. Jak ktos zle mowi to od drze sie do
    mikrofonu "5! 5! nie 3!". Kasjer pytac sie moze jak ma jednego klienta
    (ale wtedy i tak widzi przeciez ze tankuje bo stoi sam) a jak
    kasjerowi stoja 4 osoby przed kasa i wszystkie 8 dystrybutorow jest
    zajetych?

  • 17. Data: 2008-05-15 16:59:15
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    wiadomości news:7fmtf5-lra.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie wszyscy tankują patrząc na licznik.

    Mialem watpliwe szczescie pracowac cale 4 dni na stacji. Setki klientow (od
    takich
    w maluchach do takich w drogich autach) i chyba nie bylo osoby ktora by nie
    zainteresowala sie stanem licznika. No ale sa pewnie tacy ktorych nie
    obchodzi ile tankuja i
    za ile.

  • 18. Data: 2008-05-15 18:00:49
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 15 May 2008 18:59:15 +0200, tu-i-tam napisał(a):

> [...]
    > w maluchach do takich w drogich autach) i chyba nie bylo osoby ktora by nie
    > zainteresowala sie stanem licznika. No ale sa pewnie tacy ktorych nie

    Jak tankowałem służbowo to nigdy nie patrzyłem - lałem do pełna,
    zapamiętywałem numerek dystrybutora i do kasy. I teraz w prywatnym
    mam podobnie - tyle że jak tankuję do pełna to mniej więcej wiem że
    zapłacę koło 100 - a pieniędzy zawsze starczy bo płacę kartą.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2008-05-15 18:11:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > Pomylić to może się pomylił, ale wiedział o tym jak usłyszał z moich ust
    > "50zł proszę", a zatankował za 93 z groszami. Nie mów mi, że nikt nie

    Ja z reguła tankuję do pełna i nigdy się nie zastanawiam, ile wejdzie. Ale
    plącę kartą.

  • 20. Data: 2008-05-15 18:31:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:8327$482b20a3$59655bd8$11610@news.upc.ie tg <1...@a...ie>
    pisze:

    > generalnie w czasie pracy to polecenia przelozonych sie powinno wykonywac
    Wszystkie?
    I tak po prostu?

    --
    Jotte