  • 1. Data: 2008-09-30 17:55:44
    Temat: Zerwanie zobowiązania
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Witam jest sobie taka sytuacja zgłosiłem się do autoryzowanego warsztatu w
    celu likwidacji uszkodzenia samochodu z mojego autocasco.
    Wszystkie papierkowe formalności załatwiłem podpisałem cesja odszkodowanie
    itp. itd. Dodatkowo podpisałem papier, że w wypadku "rezygnacji z naprawy"
    pokryje wszystkie koszty poniesionych przez zlecenie biorcę. Takie
    standartowe papierki. Wszytko pięknie ładnie ale od pierwszej telefonicznej
    rozmowy i umówwieni się na spisanie papierów mija już miesiąc i nikt nie ma
    zamiaru się odezwać. Wszystkie papieru mam, podpisane kosztorysy, złożone, a
    tu cisza nikt się nie odzywa. Próbowałem kilka razy dzwonić, ale albo nie ma
    tej osoby, albo nikt nie odbiera. Czy mogę jakoś zerwać umowę i winą
    obarczyć zleceniobiorcę czy w KC jest jakiś zapis umożliwiający to? Chcę
    zerwać umowę z nimi i nie ponieść żadnych kosztów da się jakoś?
    Jestem osobą fizyczną

    Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2008-09-30 20:48:29
    Temat: Re: Zerwanie zobowiązania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    A masz w umowie wpisany jakiś termin wykonania naprawy?

  • 3. Data: 2008-10-01 05:31:27
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A masz w umowie wpisany jakiś termin wykonania naprawy?

    Nie, brak terminu ....

  • 4. Data: 2008-10-01 13:58:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Oct 2008, Stolat wrote:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    >
    > Nie, brak terminu ....

    _117.html
    +++
    Art. 455
    Jeżeli termin spełnienia œwiadczenia nie jest oznaczony ani nie wynika
    z właœciwoœci zobowišzania, œwiadczenie powinno być spełnione niezwłocznie
    po wezwaniu dłużnika do wykonania.
    ---

    Żeby to "niezwłocznie" nie było kolejnym problemem, zapodać by
    wypadało wprost "rozsądny czas" - nie wiem ile zazwyczaj takie cóś
    jak opisujesz trwa, ale mniej więcej tyle.
    Zapodać w wezwaniu do spełnienia świadczenia oczywiście.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-10-01 18:37:35
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Art. 455
> [...]
    > jak opisujesz trwa, ale mniej więcej tyle.
    > Zapodać w wezwaniu do spełnienia świadczenia oczywiście.

    Dzięki, dzisiaj zadzwoniłem do nich i spytałem się kiedy mają zamiar
    naprawić mi samochód.
    Koleś zaczął mnie na przyszyły tydzień umawiać, ja powiedziałem mu że do
    wtorku mam tylko 2 zastępczy samochód i jeżeli mi nie naprawią to cofnę im
    upoważnienie z PZU. Koleś nagle stwierdził, że już dzisja mogę przyjechać
    :).Umówiłem się na jutro;).

    Pozdrawiam Michał

  • 6. Data: 2008-10-01 21:03:59
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]
    > upoważnienie z PZU. Koleś nagle stwierdził, że już dzisja mogę przyjechać

    Tylko czy z tak wymuszonej ekspresowej naprawy będziesz zadowolony to inna
    sparawa

    zbyszek

  • 7. Data: 2008-10-02 06:00:14
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Tylko czy z tak wymuszonej ekspresowej naprawy będziesz zadowolony to inna
    > sparawa

    Dają 3 lata gwarancji na swoje naprawy..... Oni spokojnie zdążą tylko
    kwestia ustawienia się w kolejce jest ważna.