  • 1. Data: 2007-01-10 17:21:48
    Temat: Zerwanie umowy o prace a lojalka
    Od: "Artur" <a...@w...tenbit.pl>

    Witam Grupowiczow,
    Pracuje w firmie, ktora z nowym rokiem zostala przejeta przez inna firme i z
    tego powodu kazdy z pracownikow ma mozliwosc zerwania umowy o prace bez
    wypowiedzenia za siedmiodniowym uprzedzeniem (podstawa prawna art.231 § 1 i
    4 k.p.).
    Moje pytanie dotyczy tego czy przy skorzystaniu z tego przepisu i zerwaniu
    umowy o prace moj pracodawca moze sciagnac moje zobowiazania finansowe
    wynikajace z podpisanej lojalki?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2007-01-10 18:44:31
    Temat: Re: Zerwanie umowy o prace a lojalka
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Artur wrote:
> [...]
    > Moje pytanie dotyczy tego czy przy skorzystaniu z tego przepisu i zerwaniu
    > umowy o prace moj pracodawca moze sciagnac moje zobowiazania finansowe

    Nie wiem, nie czytałem Twojej lojalki.

    Ale zapewne odpowiedź będzie się opierać o ostatnie zdanie § 4.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2007-01-10 18:49:15
    Od: "PayMay" <r...@g...com>

    '"Art. 231. § 1. K.P W razie przejścia zakładu pracy lub jego części
    na innego pracodawcę staje się on z mocy prawa stroną w dotychczasowych
    stosunkach pracy,

    Co oznacza że umowa o zakazie konkurencji obowiązuje Cię nadal lecz wobec
    przejmującego

  • 4. Data: 2007-01-10 18:50:33
    Od: "PayMay" <r...@g...com>

    pzrestań bzdury pisać i ludziom głupoty opowiadać