  • 21. Data: 2008-11-10 08:23:41
    Temat: Re: Zdjecie simlocka a utrata gwarancji
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    news:gf7km6$s08$1@inews.gazeta.pl...

    > A kto daje tę gwarancję? Producent czy Orange?

    Nie wiem.

  • 22. Data: 2008-11-10 08:30:01
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    f.googlegroups.com...

> [...]
    > podkrecania procka z poziomu windowsa i go spalisz bo program ten przy
    > okazji zmienia wartosci w biosie to nadal masz gwarancje? Bo przeciez
    > skoro mozna taki program wgrac to znaczy ze gwarancja obejmuje takie
    > uskodzenia.
    > Ty zatrzymujesz sie na automatyczniej utracie gwarancji po wgraniu
    > softu. Nie, ta gwarancja traci sie w momencie wyslania do serwisu.
    > Dlaczego? Bo nie moga ZAGWARANTOWAC ze uszkodzenia nie powstaly na
    > skutek wgrywania tych programow. I zeby im bylo latwiej zakladaja ze
    > wlasnie z powodu wgrania tych programow powstaly uszkodzenia.

    Alez ja to wszystko rozumiem, tylko ze... jak juz mowilem, wgranie samego
    softu omijajacego CID (blokade uniemozliwiajaca wgranie innego softu niz
    rebrandowanego przez Orange w tym wypadku) nie prowadzi do utraty gwarancji.
    Wgranie oryginalnego softu HTC w nie rebrandowanym telefonie tez nie
    prowadzi do utraty gwarancji. A wgranie oryginalnego softu do rebrandowanego
    telefonu juz prowadzi - i to jest chory wymysl Orange. Nie ma tu mowy o
    wgrywaniu czegokolwiek, czego producent nie pozwala wgrywac. To Orange nie
    pozwala.

    Jesli chodzi o spalenie procesora poprzez OC, nie ma problemu z resetem
    biosu i oddaniem komputera do naprawy, a wiec badz co badz gwarancja
    zostanie uznana. Dlatego moj bol polega jedynie na tym, ze telefon sie
    popsuje tak, iz nie bedzie mozliwosci powrotu do rebrandowanego softu.

    Moze jeszcze dodam, iz rebrandowany soft ogranicza mozliwosci normalnego
    korzystania z telefonu, poniewaz zre tyle pamieci, iz telefon zawiesza sie
    srednio co kilka godzin.

  • 23. Data: 2008-11-10 12:48:56
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" napisal:
> [...]
    > skutek wgrywania tych programow. I zeby im bylo latwiej zakladaja ze
    > wlasnie z powodu wgrania tych programow powstaly uszkodzenia.

    a przyszlo ci do glowy ze zarówno porogramowanie wysoko poziomowe, jak i
    niskopoziomowe (biosy) moga zostac zmodyfikowane przez wirusy? albo jakiejs
    awarii pamieci,
    jesli sprzet jest tak skonstrulowany ze mozna go uszkodzic zle dzialajacym
    softem to jest to sprzet wadliwy:O(

  • 24. Data: 2008-11-10 12:51:29
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Moze jeszcze dodam, iz rebrandowany soft ogranicza mozliwosci normalnego
    > korzystania z telefonu, poniewaz zre tyle pamieci, iz telefon zawiesza sie
    > srednio co kilka godzin.

    może morał z tego taki żeby nie kupować telefonów z simlokami?
    czy gdzies mozna kupić telefony z oryginalnym softem, bez żadnych blokad?

  • 25. Data: 2008-11-10 12:57:09
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    FlashT pisze:
    > Nie wiem.

    To sprawdź w karcie. Generalnie gwarant może sobie ustalać warunki jak chce.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 26. Data: 2008-11-10 12:58:28
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    FlashT pisze:

> [...]
    > wgrywaniu czegokolwiek, czego producent nie pozwala wgrywac. To Orange nie

    Jesli to Orange wystawia gwarancję, to mają do tego pełne prawo.

    > Moze jeszcze dodam, iz rebrandowany soft ogranicza mozliwosci normalnego
    > korzystania z telefonu, poniewaz zre tyle pamieci, iz telefon zawiesza sie
    > srednio co kilka godzin.

    I dlatego rebrandowany telefon jest wart sporo mniej niż oryginalny :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 27. Data: 2008-11-10 13:04:11
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > Jesli to Orange wystawia gwarancję, to mają do tego pełne prawo.

    > I dlatego rebrandowany telefon jest wart sporo mniej niż oryginalny :)

    Wcale nie jest.

  • 28. Data: 2008-11-10 13:11:25
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    FlashT pisze:
    > Wcale nie jest.

    Praktyka pokazuje jednak co innego :) Spójrz na Allegro i porównaj ceny
    np. Kaisera

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 29. Data: 2008-11-10 13:15:36
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > Praktyka pokazuje jednak co innego :) Spójrz na Allegro i porównaj ceny
    > np. Kaisera

    Bardziej chodzilo mi o to, iz ceny telefonow sa ustalane glownie na
    podstawie przeszlych i przyszlych rachunkow. Jesli taki telefon jest dla
    mnie tanszy to w moim przypadku oznacza tylko tyle ze juz za niego
    zaplacilem, rachunkami.

  • 30. Data: 2008-11-10 13:59:10
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    FlashT pisze:
> [...]
    > podstawie przeszlych i przyszlych rachunkow. Jesli taki telefon jest dla
    > mnie tanszy to w moim przypadku oznacza tylko tyle ze juz za niego

    A to owszem, ale na wolnym rynku telefony brandowane mają niższą
    wartość. Właśnie przez gorszy soft, warunki gwarancji i czasami gorsze
    wykonanie lub brzydzszy front.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \