  • 11. Data: 2008-03-22 16:24:41
    Temat: Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > W opisanym z pewnością szans nie ma. Natomiast kategorycznie postawionemu
    > zdaniu, że nie można skutecznie sprzeciwić się byciu fotografowanym
    > zadają kłam sprawy typu "paparacy znów w areszcie".

    Których to spraw jest oczywiście mnóstwo, zarzuty to fotografowanie, a
    ty znasz sygnatury tych spraw, z których akt wynika, że zastosowanie tak
    surowego środka zapobiegawczego przed jakimkolwiek wyrokiem zostało
    zatwierdzone przez trzeźwego sędziego?

    ;->

  • 12. Data: 2008-03-22 16:29:03
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl> writes:

    > Trzeba uszanowac ale prawo Cie do tego nie zmusza.

    Chodzi właśnie o to, że -- ni mniej, ni więcej, ale tamtejsze prawo
    do uszanowania tego zwyczaju zmusza.

  • 13. Data: 2008-03-22 17:10:31
    Od: Pawex <c...@o...pl>

    Piotr Archie Połoczański napisał(a):
> [...]
    > Nie masz przed tym absolutnie zadnej obrony, mozesz gwizdac, fukac i
    > sikac - moge Cie fotografowac tak samo jak i kazdy inny.
    > Ksiaze sie znalazl i on sobie nie zyczy ;] Otoz mozesz sobie nie zyczyc
    > do usranej smierci ;]
    > Zdjec tych natomiast nie moge PUBLIKOWAC bez Twojej wiedzy [jesli tylko
    > ty jestes na zdjeciu] a jesli jestes elementem tlumu czyli kolejki i na
    > zdjeciu jest wiecej osob niz chyba 9 to tez mozesz mi wskoczyc.
    > Skad taki opryskliwy ton? Otoz maksymalnie nie lubie ludzi Twojego
    > pokroju, ktorzy z komuny obudzili sie w nowoczesnej europie i mysla, ze

    kolega Piotr Połczański na swojej stronie www.photolife.pl pisze:

    "Tak wiec... ;] Życzeń z mojej strony nie będzie jak i proszę Was o nie
    wysyłanie sms, maili i innych kartek elektronicznych. Jestem osoba
    silnie niewierzącą i mimo faktu, ze doceniam miły gest to wychodzi mniej
    więcej tak jak byście częstowali opłatkiem islamskiego terrorystę;] To
    nie dla mnie i serdecznie dziękuję ;]
    Święta kojarzą mi sie głównie z komuną i zajebistymi kolejkami w
    sklepach. Dziś PRÓBOWAŁEM wyskoczyć na chwile i kupić jakieś 3 bułki - a
    skąd... kolejki jakby to kurna ostatnie bułki świata sprzedawali. Wszędzie
    kolejki, ze ja pier... Masakra. Niech oni sobie idą robić te święta tak
    aby nikomu nie uprzykrzać życia."

    A tą też stronę przyozdabia zdjecie ... kolejki przed sklepem :), chyba
    trafiłem w czułe miejsce tego psychopaty.

    Oceńcie sami kto kim jest.

  • 14. Data: 2008-03-22 17:19:36
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    > A tą też stronę przyozdabia zdjecie ... kolejki przed sklepem :), chyba
    > trafiłem w czułe miejsce tego psychopaty.
    >
    > Oceńcie sami kto kim jest.

    Hehe ;] Obejrzal strone i co? ;] Zdjecie z komorki zamiescilem po przeczytaniu
    twojego zalosnego skomlenia ;]

    Kolego zapewniam, ze w tym topicu jest juz jeden psychopata i widze go w Twojej
    osobie [okazuje sie, ze nie tylko ja]
    Sprawia mi olbrzymia przyjemnosc droczenie sie z Toba! Wariatow TRZEBA
    regulowac.
    Co bys nie powiedzial, jak sie nie burzyl i jak nie piszczal - i tak zostajesz
    niezmiennie skonczonym idiota ;]

    serdecznie pozdrawiam!

    -Piotr

  • 15. Data: 2008-03-22 17:29:52
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    > Oceńcie sami kto kim jest.

    Jesteś sławny - nie musisz mi dziękować ;]

    -Piotr

  • 16. Data: 2008-03-22 18:19:45
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    22 Mar 2008 17:29:03 +0100, Piotr Dembiński napisał(a):

    > Chodzi właśnie o to, że -- ni mniej, ni więcej, ale tamtejsze prawo
    > do uszanowania tego zwyczaju zmusza.

    Ale co to ma wspólnego z wątkiem właściwie. Stali ci indianie w kolejce,
    czy jak? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 17. Data: 2008-03-22 19:10:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    > Trzeba uszanowac ale prawo Cie do tego nie zmusza.

    Polskie nie bo nie mamy rezerwatów Indian ;P W USA rezerwaty sa
    terytorium federalnym wyłączonym formalnie spod jurysdykcji stanów. Co
    za tym idzie, jeżeli Rada Plemienna to postanowi a Biuro ds Indian nie
    wniesie sprzeciwu to jak najbardziej może na terenie takiego rezerwatu
    obowiązywać prawny zakaz fotografowania ;)

    > Trzeba tez wybic polskim szarym swietym krowom, ze ich wizerunek
    > czesto jest gowno wart i nikt kto ich przypadkiem sfotografuje
    > niekoniecznie musi na ich gownianym wizerunku utluc miliony ;]

    Och... Z zasady wzajemnego szacunku to nie wynika. Wydaje mi sie, że
    jeżeli fotograf, którego proszę by mnie nie fotografował, zupełnie to
    ignoruje to też podpada pod definicję krowy świętej. W niektórych
    kolejkach może też doświadczyć czegoś co się potocznie nazywa oklepaniem
    maski.

    j.

  • 18. Data: 2008-03-22 21:35:22
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    januszek <j...@p...irc.pl> writes:

    > Polskie nie bo nie mamy rezerwatów Indian

    Są skanseny.

  • 19. Data: 2008-03-22 21:37:46
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Kapsel <k...@p...onet.pl> writes:

    > Ale co to ma wspólnego z wątkiem właściwie. Stali ci indianie
    > w kolejce, czy jak? :>

    Zdaje się, że poza rezerwatem ich prawo nie obowiązuje.

  • 20. Data: 2008-03-22 22:08:57
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 22 Mar 2008 16:36:35 +0100, andrzej napisał(a):

    > Więc zadaj kłam i pokaż jeden taki przypadek.

    Nie mam takich przypadków do pokazania. Wystarczy się jednak troszkę
    interesować takimi zagadnieniami, aby wiedzieć co i jak.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==