  • 1. Data: 2008-03-22 14:27:09
    Temat: Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu.
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 22 Mar 2008 15:05:41 +0100, Pawex napisał(a):

    > W oczekiwaniu na chleb który był jeszcze w piecu i kolejka nie
    > przemieszczała się wyszedł pracownik tej piekarni i robił zdjęcia tym
    > ludziom.
    >
    > Mam pytanie:
    >
    > Czy mu wolno?

    Zgodnie z ustawą o robieniu zdjęć przechodniom wolno, pod warunkiem
    wszakże, że wykonanie każdego zdjęcia będzie potwierdzone na piśmie z
    podpisem notarialnie poświadczonym.
    Dopuszczalne jest jeszcze działanie w bezstanie wyższej konieczności, ale
    myślę, że piekarnia się nie mieści w zakresie normowania. Jakby to był
    sklep żelazny to i owszem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 2. Data: 2008-03-22 14:34:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Zgodnie z ustawą o robieniu zdjęć przechodniom wolno, pod warunkiem
    > wszakże, że wykonanie każdego zdjęcia będzie potwierdzone na piśmie z
    > podpisem notarialnie poświadczonym.

    Odciski palców muszą być chyba jeszcze do każdego jajka dołączone ;P

    j.

  • 3. Data: 2008-03-22 14:51:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Odciski palców muszą być chyba jeszcze do każdego jajka dołączone ;P

    Odciski jajek rowniez. Chyba, ze ktos nie ma.
    Powinny byc chyba jakies testy na inteligencje robione przed wyslaniem posta
    na grupe. Wowczas takich watkotworcow jak +Stefan+ tudziez Pawex po prostu
    na grupie by sie nie uswiadczylo :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2008-03-22 15:31:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

> [...]
    > Dopuszczalne jest jeszcze działanie w bezstanie wyższej konieczności, ale
    > myślę, że piekarnia się nie mieści w zakresie normowania. Jakby to był

    ROTFL

    Ale błagam - nie rób więcej tego: ktoś jeszcze potraktuje taki tekst
    serio ;)