  • 11. Data: 2010-07-27 21:54:01
    Temat: Re: Zdjęcie nie przedstawia wylicytowanego towaru
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Toteż nikt tego parametru nie podał.
    No wlasnie dyskusja jest o tym, że na zdjeciu jednak byly.

    > Typ chipa nie jest elementem oferty
    > ani producenta ani sprzedawcy.

    jest częścią specyfikacji i jak najbardziej możesz zamówić pamięci z
    określonym chipem.

    > Mogą być stosowane zamiennie różne chipy
    > byle cały moduł spełniał parametry odpowiednie dla typu modułu.

    To, że mogą nie oznacza, że klient chce.

    Przykład już podawałem. Wymiary pamięci też nie maja znaczenia...
    dopóki pamieć mieści ci sie pod radiatorem na procesorze.

    Odstępstwo można uznać za istotne lub nie.
    jesli klient ze sprzedawca sie nei dogadaja czy uwazaja odstepstwo za
    istotne to pogodzi ich sąd.

    Jak dla mnie pamięci 2 mm wyższe niż te na obrazku były istotnie inne.

  • 12. Data: 2010-07-28 04:34:21
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 27-07-2010 o 09:49:24 Alek <alek67@precz_ze_spamem.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Czasem jest, czasem nie. Na Allegro przyjęło się, że jeśli zdjęcie
    > przedstawia dokładnie ten przedmiot który jest wystawiony to pisze się
    > "real foto". W innych przypadkach może to być np. zdjęcie z katalogu czy
    > strony producenta. Fotografię uznałbym za część opisu w zakresie wyglądu
    > przedmiotu, uszkodzeń itp. Tu przedmiot jest nieuszkodzony a wygląd nie
    > ma znaczenia. Istotne parametry są w opisie i to jest wiążące.

    Akurat. Kupujac samochod w opisie masz podane np rocznik i pojemnosc
    silnika. Tymczasem na miejscu okaze sie, ze jest innego koloru i brak haka
    cholowniczego widocznego na zdjeciach. Parametry niby sie zgadzaja ale
    calosc jest nie inna.

    leon