  • 21. Data: 2007-11-18 06:54:06
    Temat: Re: Zdjęcie najsławniejszego grupowicza.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Ja nie pisałem o nieumieszczaniu informacji, kto jest prezydentem kraju.
    > Ale uważam, że przykładowo hasło "Aleksander KWAŚNIEWSKI" nie powinno
    się
    > znajdować przed jego śmiercią w encyklopedii. Nie powinno, bo trudno o
    > podsumowanie jego dokonań, dokąd żyje.

    Na tej zasadzie nie powinno się sądzić żywych, wręczać im nagród
    (zwłaszcza "za człokształt), przyznawać tytułow itd.?
    IMO przesadzasz, taki artykuł opisuj to co wiadomo o delikwencie
    w czasie jego redagowania. Po nowych zdarzeniach w życiu osoby
    artykuł się modyfikuje, uzupełnia.

  • 22. Data: 2007-11-18 07:52:19
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Ale uważam, że przykładowo hasło "Aleksander KWAŚNIEWSKI" nie powinno się
    > znajdować przed jego śmiercią w encyklopedii. Nie powinno, bo trudno o
    > podsumowanie jego dokonań, dokąd żyje.

    On już sporo wypił. Należy mu się bankowo ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2007-11-18 22:35:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 18 listopad 2007 07:34
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fhomfn$rvb$1@atlantis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > Ale uważam, że przykładowo hasło "Aleksander KWAŚNIEWSKI" nie powinno się
    > znajdować przed jego śmiercią w encyklopedii. Nie powinno, bo trudno o

    Toteż encyklopedia żyje. Mamy zabić np. Richarda Stallmana, żeby świat mógł
    się dowiedzieć o jego dokonaniach? Po raz kolejny powtarzam: wielokrotnie
    korzystałem z informacji o żyjących i były to bardzo cenne informacje.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl