  • 11. Data: 2007-05-10 10:34:20
    Temat: Re: Zdjęcia z imprezy na stronach portalu
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2007 10:37:14 +0200, KArolCia napisał(a):

    > :) dziekuje rozumie - jak to sie dotyczy faktu że na każdym bilecie był
    > regulamin gdzie znajdowała się informacja o zakazie wnoszenia urządzeń
    > rejestrujących obraz i dżwięk bez zgody organizatora ? -

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zadbał o odpowiednie zapisy
    w Kodeksie Cywilnym, które uznają za nieważne wszelkie zapisy w umowach
    nie uzgadnianych indywidualnie, ograniczające zbytnio prawa konsumenta.
    Więc jeśli wpuszczasz pod scenę fotografa prasowego możesz przy
    akredytacji podpisać z nim dowolną umowę. Ale wpuszczając widza
    na koncert nie masz prawa się interesować, ani tym jakie zdjęcia robi,
    ani w jakim kolorze swetra przyszedł. W regulaminie możesz tylko zawrzeć
    informacje porządkowe - i też tylko te oparte na przykład na ustawie
    o imprezach masowych czy też ochronie mienia i osób (ochroniarz może
    wyrzucić osobę pijaną bo ma na to podstawę w ustawie, ale fotografującego
    już nie może dotknąć bo prawo tego nie zabrania, a regulamin nie może
    zawierać zapisów niezgodnych z prawem polskim).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2007-05-10 10:59:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) napisał(a):

    > wyrzucić osobę pijaną bo ma na to podstawę w ustawie, ale fotografującego
    > już nie może dotknąć bo prawo tego nie zabrania, a regulamin nie może

    Tzn. może tak: może, choć mu nie wolno (au, au, au).

    Ale mam nadzieję, że skurwiela przecwelą, jak trafi do paki.

  • 13. Data: 2007-05-10 12:47:04
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2007 12:59:02 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tzn. może tak: może, choć mu nie wolno (au, au, au).
    >
    > Ale mam nadzieję, że skurwiela przecwelą, jak trafi do paki.

    Jak wrócisz z obdukcji to skrobnij trochę szczegółów na prf. Do Wawy mam
    daleko, ale z powinno się dać zebrać parę osób na wspólne "zakupy".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2007-05-10 17:46:27
    Od: Mirek <m...@o...pl.wywal.to>

    KArolCia napisał(a):
    > Impreza była zamknięta i biletowana, w regulaminie imprezy był zakaz
    > wnoszenia urządzen rejestrujących dźwięk i obraz.

    Widać, tego zakazu skutecznie nie wyegzekwowałaś

  • 15. Data: 2007-05-11 09:05:53
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2007 19:46:27 +0200, Mirek napisał(a):

    > Widać, tego zakazu skutecznie nie wyegzekwowałaś

    I tak by nie mógł, bo grzebać w plecakach ochroniarz mógłby tylko
    jeśli była by to impreza masowa (wg definicji z ustawy) a i to
    tylko w poszukiwaniu noży, siekier itp. zabawek. A przy ich nie
    znalezieniu nie mógłby takiej osoby zatrzymać z innego powodu.

    Pozdrawiam,
    Henry