  • 11. Data: 2004-08-19 10:16:46
    Temat: Re: Zdjecia w necie a prawo autorskie
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...wywalnawias.onet.pl>

    > LOL
    > Zaniechanie = brak reakcji, nie wykonanie itp.... gdzie tu widzisz
    > naruszenie prawa w takim razie?

    Naruszenie prawa było... nieważne, że zostało zaniechane - właściciel i
    tak może wnieść o odszkodowanie za bezprawne używanie zdjecia przez dany
    okres czasu... I czego tu nie rozumiesz?

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 12. Data: 2004-08-19 16:32:38
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 sie o godzinie 06:51, na pl.soc.prawo, Marcin Debowski
    napisał(a):

> [...]
    zostało zaniechane
    ^^^^^^^^^^
    Weż pod uwagę _to_ wyrażenie.

    > Tzn jak nawyzywam na kogoś to nic się nie stało bo w końcu przestałem?

    Jak Ci wskazałem powyższe wyrażenie, wskazuje ono jednoznacznie na
    naruszEnie a nie _naruszAnie_ - co zapewne chciałeś napisać.

    Naruszenie - to zapoczątkowanie danej czynności.
    NaruszAnie - kontynuacja czynności która jest w "trakcie".

    Czy teraz dostrzegasz subtelną "literówkę" którą?
    Z twojego postu wynikało /przynajmiej dla mnie/ że naruszenie prawa
    autorskiego nie zostało nawet ZAPOCZĄTKOWANE.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2004-08-19 16:55:32
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 sie o godzinie 06:51, na pl.soc.prawo, Marcin Debowski
    napisał(a):

    Przepraszam za poprzednią odpowiedź pod Twoim postem.
    Oczywiście nie Ty jesteś autorem wątku, więc źle skierowałem uwagi :(
    Jeszcze raz przepraszam.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 14. Data: 2004-08-19 16:59:27
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 sie o godzinie 09:48, na pl.soc.prawo, Sebastian napisał(a):

    > czyli
    >
    > co?? jestes pewien?

    No tak, jestem pewien :>

    > czyli jak rozpowszechniam czyjs program i pozniej zaniecham to nic mi nie
    > grozi??? :-O

    A czy ja powiedziałem że rozpowszechniasz? Autor wątku tak sformułował
    swoje pytanie że można domniemywać iż do samego faktu rozpowszechniania nie
    doszło. A wtedy nie ponosisz odpowiedzialności, no chyba że jest gdzieś w
    kodeksach artykulik że za _planowanie_, _myślenie_ o jakichś rzeczach
    kwalifikuje się że popełniłeś _już_ to wykroczenie, przestępstwo.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany