  • 11. Data: 2007-06-11 06:23:04
    Temat: Re: Zdjecia erotyczne
    Od: "Masterek" <m...@v...pl>

    Nie karmić trola.

  • 12. Data: 2007-06-11 06:26:41
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

    > Nie karmić trola.

    klonie idz juz do szkoly bo sie spoznisz

  • 13. Data: 2007-06-11 12:55:42
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Michalina wklepał/a:
    > Czy to byloby naruszenie jakis dobr osobistych gdy wydrukuje sobie
    > zdjecia ze strony internetowej osoby ktora jest na nich nago i w roznych
    > pozach erotycznych aby zachecic klijentow dla swoich uslug erotycznych
    > i pokaze paru osoba znajomym tejk osobie oraz wspolnym znajomym? Osoba
    > ta rozpowiada klamstwa o mojej rodzinie i chcialabym troche o tej
    > osobie pokazac kim ona jest naprawde.Nie mam nic przeciwko takiemu
    > zawodowi to kazdego sprawa ale przeciwko tej osobie ktora nas oczernia.

    A ja mam pytanie, lekko OT; na kogo głosowałaś w ostatnich wyborach?

    pzdr, metti

  • 14. Data: 2007-06-11 12:58:05
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

    > Szanowny/a Michalina wklepał/a:
    >
    > A ja mam pytanie, lekko OT; na kogo głosowałaś w ostatnich wyborach?

    Na CSU

  • 15. Data: 2007-06-11 16:41:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    metti napisał(a):
    > Szanowny/a Michalina wklepał/a:
    >
    > A ja mam pytanie, lekko OT; na kogo głosowałaś w ostatnich wyborach?

    pewnie pis :-)

    P.
    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 16. Data: 2007-06-11 17:48:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f4ju0a$brj$1@inews.gazeta.pl Sowiecki Agent
    .pl> pisze:

    > pewnie pis :-)
    Stawiał bym jednak raczej na któregoś z obecnych koalicjantów. Albo w ogóle
    na brak udziału w wyborach - wiele wskazuje bowiem na to, że zrozumienie
    procesu głosowania i lektura karty wyborczej przekracza możliwości
    umysłowe(?) tego trolla.
    No chyba, że ktoś zaprowadził i palcem pokazał gdzie postawić krzyżyk... ;))

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-06-11 18:35:38
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

> [...]
    > możliwości umysłowe(?) tego trolla.
    > No chyba, że ktoś zaprowadził i palcem pokazał gdzie postawić krzyżyk...

    Po takich tekstach mozna stwierdzic bez ryzyka ze masz rozum Einsteina.

  • 18. Data: 2007-06-11 19:40:19
    Od: "nrs" <n...@w...to.gmail.com.to.tez>

    > Po takich tekstach mozna stwierdzic bez ryzyka ze masz rozum Einsteina.

    Ufff, grunt ze wiesz jak sie Einstein pisze.

    pzdr,
    nrs

  • 19. Data: 2007-06-11 19:43:36
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

    > Ufff, grunt ze wiesz jak sie Einstein pisze.

    hehe

  • 20. Data: 2007-06-11 19:45:02
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

    > Ufff, grunt ze wiesz jak sie Einstein pisze.

    szkoda ze ty nie wiesz