  • 71. Data: 2009-02-03 23:06:41
    Temat: Re: Nikotyna [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Nie, nie.. Są zakazane bo paskudne lewaki blebleble.

    Nie lewaki. Tacy co mają totalitarne zapędy i chcą decydować o sposobie
    prowadzenia życia przez innych.

    > Na szczęście jesteś w mylnym błędzie. Jeszcze całkiem społeczeństwo nie
    > zidiociało.

    Taa... przez całe tysiąclecia społeczeństwa były zidiociałe... tylko
    "zmądrzały" w XIX wieku. Wprowadziły zamknięte granice, paszporty,
    prohibicje itd.
    Nie to co głupie wcześniejsze.

    > I palenie jest coraz ostrzej zwalczane, a i zgubne działanie alkoholu jest
    > nagłaśniane. Tylko, że nie nazwałbym alkoholu twardym narkotykiem, bo dość
    > słabo uzależnia. Piją w niewielkich dawkach praktycznie wszyscy, a
    > alkoholikami zostaje tylko drobna część.

    3% Polaków jest alkoholikami, jeszcze więcej procent nadużywa .
    Ta "drobna" część to ponad 3 razy więcej niż było narkomanów w
    społeczeństwach gdzie narkotyki nie były zakazane.

    > I co, ślicznie było? Ludzie umierali w palarniach opium masowo.

    Po prostu jak muchy, aż dziwne, że jest nas kilka miliardów.

    > Mam nadzieję, że mocno przyszłe, żebym nie cierpiał wiedząc jak moi
    > najbliżsi giną.

    Od czego giną?
    Znasz przypadek śmierci od marychy?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 72. Data: 2009-02-03 23:07:32
    Temat: Re: Narkotyki [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:
    > Nie zapomnialem. Odstawienie heroiny nie powoduje nic zlego oprocz
    > niemilych przezyc.
    > podobnie zazywanie czystej heroiny (oprocz przedawkowania) nie ma wlasciwie
    > negatywnego wplywu na organizm.

    Dziwne. Mnie uczono, że odstawienie grozi śmiercią i jest konieczność
    stosowania metadolu.

    pozdrawiam
    Arek

  • 73. Data: 2009-02-03 23:11:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 00:06
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmaim3$loq$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie lewaki. Tacy co mają totalitarne zapędy i chcą decydować o sposobie
    > prowadzenia życia przez innych.

    Niestety wolność jednostek szkodliwych dla społeczności musi być ograniczana
    inaczej społeczność zostanie rozbita i zniszczona, bo jednostki szkodliwe
    są zawsze silniejsze. Wystarczy np. 1 wandal na 1000 osób, a i tak zniszczy
    windę, ławkę itepe.

    > Taa... przez całe tysiąclecia społeczeństwa były zidiociałe... tylko
    > "zmądrzały" w XIX wieku. Wprowadziły zamknięte granice, paszporty,
    > prohibicje itd.

    No tak, masz rację. Niegdyś było fajnie. bez paszportów... Mógł se taki
    chłop zupełnie legalnie z pola na pole przejść. Oczywiście z pola pana na
    pole pana, w ramach pracy... Bo do innej wsi to mógł jechać, jak to pan
    przegrał w karty. Więc nie pierdziel o wolności.

    > Po prostu jak muchy, aż dziwne, że jest nas kilka miliardów.

    Bo się mnożymy masowo. Zresztą główne mnożenie się to są właśnie ostatnie
    wieki, ba! ostatnie 100 lat. Wcześniej szło dość opornie.

    Oczywiście.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 74. Data: 2009-02-03 23:12:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Skąd te statystyki. Co 6 polak nadużywa? To czemu stykając się na co dzień
    > 500 polakami nie widuję jakoś tych napranych jak meserszmit tabunami tylko
    > jednostki?

    Naduzywanie nie polega tylo na chodzeniu jak messerszmit. Duzo osob naduzywa
    w domowych pieleszach. Nie wychodza na ulice jak messerszmity. Duza ilosc
    pijanych kierowcow tez o czyms swiadczy. Uzywanie alkoholu i siadanie za
    kierownice to tez juz naduzywanie. Codziejnnei slyszysz ilu zlapano pijanych
    kierowcow.... A jak myslisz, jaki odsetek pijanych kierowcow wpada w rece
    policji. 10%, 5% a moze 1%? To ilu ich jezdzi pijanych po drogach?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 75. Data: 2009-02-03 23:13:59
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ciekawe tylko, jak byś uchronił swoje dziecko przed dilerem w szkole/pod
    > szkołą, skoro byłby on legalny? Ciekawe jak byś uchronił się przed

    jak obronisz dzieciaka przed pijanstwem i zasmalaniem sobie płuc?:

    Pozdrawiam
    SDD

  • 76. Data: 2009-02-03 23:16:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No i? Kupując rzeczy w sklepach, legalnie dostępne i dozwolone, zakładam,
    > że
    > nie są szkodliwe. O tytoniu się głośno i wyraźnie głosi, podobnie o
    > alkoholu. Więc póki nie zostaną wytępione, niestety są, ale przynajmniej

    Chlopie. jha nie mam nic przeciwko temu, by na paczce z dopalaczmi pisalo
    czcionka setka, ze naduzywanie prowadzi do zwyrodneinai miesnia sercowego i
    dziur w mozgu. Bo to pewnie prawda - tak jak z tytoniem czy alkoholem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 77. Data: 2009-02-03 23:19:16
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > Synku, znasz znaczenie słowa POMYSŁ?

    Dziadu, więc kto miał POMYSŁ? Lawirujesz jak typowy krętacz złapany na kłamstwie.

    > Ale coś się tak dorwał do tematu. tak, uważam, socjalizm za działanie dla
    > dobra społeczności. tak, wiem, nie udało się go do tej pory wdrożyć i
    > dewiacje jakie opisujesz, nie są socjalizmem.

    No tak, dotąd były tylko błędy i wypaczenia, niech żyje ustrój idealny. Ma być
    pięknie a skończy się jak zawsze. :D

    mariano

  • 78. Data: 2009-02-03 23:30:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Ciekawe tylko, jak byś uchronił swoje dziecko przed dilerem w szkole/pod
    > szkołą, skoro byłby on legalny?

    Nie byłoby takiego dilera.
    Gdyby narkotyk dostępny był za grosze w aptece to dilerzy tracą rację
    bytu, nie mają jak zarobić.

    Pytanie - jak teraz jesteś w stanie ochronić swoje dziecko przed dilerem
    z ławki szkolnej? Bo WŁAŚNIE TERAZ to zjawisko występuje.

    > Ciekawe jak byś uchronił się przed narkomanem na głodzie,
    > który by cię zabił, żeby zebrać kasę na kolejną działkę.

    Produkcja narkotyków kosztuje grosze. Żaden narkoman nie musiałby Cię
    zabijać, okradać czy się prostytuować by mieć na działkę, gdyby była
    dostępna za grosze w aptece.
    Zgadasz się?
    Ten problem występuje WŁAŚNIE TERAZ bo narkotyki są zakazane i kosztują
    krocie.

    > Obrońcy narkotyków to albo dilerzy albo ofiary ich propagandy we wczesnym
    > stadium uzależnienia. Pojedźcie do jakiś ośrodków odwykowych i pogadajcie z
    > kolegami ,,z doświadczeniem''.

    Nie piję alkoholu, nie palę, nie próbowałem żadnych narkotyków ani
    substancji psychodelicznych itd. itp.
    Łyso Ci teraz?

    Jesteś zaperzony i zaślepiony propagandą polityków i policjantów.

    pozdrawiam
    Arek

  • 79. Data: 2009-02-03 23:35:51
    Temat: Re: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Tak... Tylko narkotyki są nieszkodliwe w ilości zdążającej do zera, podobnie
    > jak arszenik.

    Bredzisz. Nie wiem po co. Albo dyskutujemy poważnie, albo to nie ma sensu.

    > Biednyś, jak błogosławiony narkotykami być musisz.

    Rozumiem, że zęby wyrywasz sobie na żywca?
    Operacje też chciałbyś żeby robiono na żywca bez znieczuleń - O ZGROZO!
    - narkotykami ?
    A po operacjach broń Boże nie podawano tramadolu, morfiny itd. bo to - 0
    ZGROZO! - narkotyki?
    Oczywiście cierpiący na dolegliwe bóle - np. reumatyczne - też wg Ciebie
    nie mają prawa do brania narkotyków. Mają cierpieć bo ból uszlachetnia?

    > Krzywdzi. podałem listę krzywd. Więc nie będę się powtarzał.

    Nie dostrzegłeś, że ta lista krzywd jest wynikiem prohibicji, a nie
    samej narkomanii.

    Arek

  • 80. Data: 2009-02-03 23:40:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 23:59:01 +0100, Tristan napisał(a):

    > Taaak, bo nie uwierzyłem propagandzie dilerów?

    Nie interesuje nmie Twoja wiara. Mowilem o wiedzy - jesli nie trollujesz,
    to jest zadna.