  • 21. Data: 2011-03-11 13:24:58
    Temat: Re: Zbrodnia doskonałÂa?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bigamia

    --
    .B:artek.

  • 22. Data: 2011-03-11 22:38:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Mar 2011, Liwiusz wrote:

    > Gorzej jest, jeśli ktoś żywego świata nie zna i karmi się suchymi
    > definicjami, wówczas faktycznie wychodzi mu taki algorytm, że kontynent jest
    > wyspą.

    Ale przecież taki "podział" jest czysto umowny.
    Vide Pluton.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2011-03-12 00:33:03
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ild7r4$b05$...@n...onet.pl...

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Bigamia

    Pomijajac kwestie rozroznienia bigamii i poligamii, to podobnego typu
    problemy sa calkiem realne.
    Bodajze we Francji byla sytuacja, kiedy jakis szejk dostal obywatelstwo tego
    kraju, a nastepnie staral sie, zeby jego zony otrzymaly obywatelstwo. No i
    pierwszej zonie dali, ale kolejnym juz odmowili, poniewaz wtedy stalby sie
    poligamista. Nie wiem niestety, na czym sprawa sie skonczyla (bo on z kolei
    jako obywatel zarzucil lamanie konstytucji), ale powstal z tego pewien
    konflikt spoleczno-prawny.

    Pozdrawiam
    Michal