  • 31. Data: 2004-12-18 23:16:33
    Temat: Re: Zbieranie drewna w lesie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns95C3C215D7567dmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

    > Po słupkach oddziałowych?
    > Po tym czymś zielonym wyskakującym z krzykiem zza krzaka?

    U nas na cały powiat są tylko cztery te krzyczące zielone. Więc szansę na
    ustne ostrzeżenie masz niewielkie. A słupki? ... Ja tam każdy nie mój las
    traktuje jako nie mój. To wiele upraszcza.

  • 32. Data: 2004-12-19 10:47:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A słupki? ... Ja tam każdy nie mój las
    > traktuje jako nie mój.
    A ja każdy las uznaję za własność narodu czyli też moja
    Chyba, że oznakowanie lub ogrodzenie stanowi inaczej.

    Pzdr
    Leszek

  • 33. Data: 2004-12-19 11:44:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A ja każdy las uznaję za własność narodu czyli też moja
    > Chyba, że oznakowanie lub ogrodzenie stanowi inaczej.

    Wiesz. Dość ryzykowne. Własność narodu, czyli społeczna nie należy do
    żadnego członka tego społeczeństwa.

  • 34. Data: 2004-12-19 12:06:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > siekiera nie ma tu nic do rzeczy, goscia spokojnie by 2 policjantow
    > obezwladnilo.
    > (tak stwierdzil szef policji - ten lysy z sejmu)

    A co ma to trolu wspólnego z tematem wątku??

  • 35. Data: 2004-12-19 14:06:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wiesz. Dość ryzykowne. Własność narodu, czyli społeczna nie należy do
    > żadnego członka tego społeczeństwa.

    Należy do każdego członka. Ale to truizm, więc nie trolluj;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 36. Data: 2004-12-19 14:38:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Należy do każdego członka. Ale to truizm, więc nie trolluj;)))

    By nie przedłużać, to proponuję lekturę art. 195 kc i następnych.

  • 37. Data: 2004-12-20 08:47:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co ma to trolu wspólnego z tematem wątku??

    po pierwsze nie Tobie odpowiadalem
    po drugie to odpowiedz na post

    "Nie musi uważać, starczy żeby siekiery nie wyciągał
    z zamiarem niecnym."

    wiec gowniarzu przeczytaj ze zrozumieniem zanim skomentujesz.

    P.

  • 38. Data: 2004-12-20 15:09:23
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> popełnił 19 gru 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:cq4hii$n0m$2@nemesis.news.tpi.pl:

    > By nie przedłużać, to proponuję lekturę art. 195 kc i następnych.
    A ja proponuję przyjęcie, że grunt, drzewa, każdy krzaczek z osobna
    i bylinka są świętą prywatną wasnością prywatną - a zespół powyższych
    z robalami glebowymi i świergolącymi ptaszkami itd. zwany lasem
    jest własnością społeczeństwa.
    Tak jak powietrze, którego dobroci bez lasu nie uświadczysz.
    Może być?

    --
    pozdro
    poreba

  • 39. Data: 2004-12-20 15:41:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > "Nie musi uważać, starczy żeby siekiery nie wyciągał
    > z zamiarem niecnym."
    >
    > wiec gowniarzu przeczytaj ze zrozumieniem zanim skomentujesz.

    Taaaaa. Ty zrozumiałeś smarku;)))

  • 40. Data: 2004-12-20 18:46:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    .gazeta.pl...

    > Taaaaa. Ty zrozumiałeś smarku;)))

    na to na co odpowiadalem jak najbardziej.

    P.