  • 11. Data: 2020-11-02 16:14:17
    Temat: Re: Zbiegowisko
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2020 15:32:38 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Więc dlaczego policja ochrania uczestników nielegalnych manifestacji?

    Wykaż że nielegalnych. Nie pozdrawiam.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 12. Data: 2020-11-02 16:55:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Wykaż że nielegalnych. Nie pozdrawiam.

    Wolisz wersje "Równie legalnych jak demonstracje przeciwników
    obowiązkowych maseczek"? Jak dla mnie może być.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2020-11-02 17:16:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 02.11.2020 o 16:03, J.F. pisze:

    >U nas ich po prostu nie było widać - jak już to drogówka. Jedyne
    >białe kaski widziałem na świętokrzyskiej poza trasą marszu.

    Hm, z jednej strony widac na zdjeciach ja pilnuja ulicy panu prezesu,
    ale z drugiej - wylapali kilkadziesiat osob "agresywnych", to widac
    byli.

    J.

  • 14. Data: 2020-11-02 17:23:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 02 Nov 2020 16:55:02 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Wolisz wersje "Równie legalnych jak demonstracje przeciwników
    > obowiązkowych maseczek"? Jak dla mnie może być.

    Nie wykazałeś. Czyliś dureń. Umiesz tylko judzić i mieszać.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 15. Data: 2020-11-02 17:26:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Więc dlaczego policja ochrania uczestników nielegalnych manifestacji?

    I skad wiedza gdzie ruch blokowac

    https://gazetawroclawska.pl/marsz-osmiu-gwiazd-ruszy
    l-z-trzech-miejsc-komunikacyjnych-paraliz-wroclawia/
    ar/c1-15270276

    Jest nazwa, to powinnien chyba byc jakis organizator.
    UM pewnie by im chetnie zgode wydal ... ale z powodu epidemii nie moze
    ?

    J.

  • 16. Data: 2020-11-02 18:04:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Nie wykazałeś. Czyliś dureń. Umiesz tylko judzić i mieszać.

    Ty też nie wykazałeś że legalnych. Czyliś dureń?
    Bo to że judzisz i mieszasz to już pokazałeś?

    To jak, któraś z manifestacji miała zgodę władz lokalnych?
    Bo jak nie to nie była legalna. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2020-11-02 18:31:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2020 18:04:25 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ty też nie wykazałeś że legalnych. Czyliś dureń?
    > Bo to że judzisz i mieszasz to już pokazałeś?
    >
    > To jak, któraś z manifestacji miała zgodę władz lokalnych?
    > Bo jak nie to nie była legalna. :-)

    Nie pierwszy raz wychodzisz na głupca, Radosławie. W istocie klasą nie
    odbiegasz od Filipa. Ad meritum: Art. 53 Konstytucji plus kilka
    wyjaśnień od RPO:
    https://www.rpo.gov.pl/pl/content/wolnosc-zgromadzen
    -w-polsce-jest-naruszana-zrenica-wolnosci-raport-rpo
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 18. Data: 2020-11-02 18:43:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 17:16, J.F. pisze:

    > Hm, z jednej strony widac na zdjeciach ja pilnuja ulicy panu prezesu,

    Tak jak pisałem w innym poście - pod kurnikiem zawsze są.

    > ale z drugiej - wylapali kilkadziesiat osob "agresywnych", to widac byli.

    Widać byli tajniacy, bo normalnych nie widać poza domkiem kurdupla oraz
    kościołami, gdzie pilnowali, zeby się obrońcy nie rozleźli i kłopotów
    nie narobili;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-11-02 20:56:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Nie pierwszy raz wychodzisz na głupca, Radosławie. W istocie klasą nie

    Ważne że klasą odbiegam od ciebie. Człowieka który stosuje inną miarę
    dla siebie niż rozmówcy.

    > odbiegasz od Filipa. Ad meritum: Art. 53 Konstytucji plus kilka
    > wyjaśnień od RPO:
    > https://www.rpo.gov.pl/pl/content/wolnosc-zgromadzen
    -w-polsce-jest-naruszana-zrenica-wolnosci-raport-rpo

    Od 17 października "w zgromadzeniach publicznych może uczestniczyć
    max. 25 osób" w strefie żółtej a max 10 osób w strefie czerwonej.
    Wiesz dla czego czy podać linka?
    Dla pewności podam:
    https://www.gov.pl/web/koronawirus/nowe-zasady-profi
    laktyki-przeciw-covid-19

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2020-11-02 22:16:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2020 20:56:09 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ważne że klasą odbiegam od ciebie. Człowieka który stosuje inną miarę
    > dla siebie niż rozmówcy.
    Owszem, odbiegasz.

    > Wiesz dla czego czy podać linka?
    > Dla pewności podam:
    > https://www.gov.pl/web/koronawirus/nowe-zasady-profi
    laktyki-przeciw-covid-19
    Mówisz o "Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 października 2020"
    zapewne. Umknęło ci że ograniczenia dot. zgromadzeń publicznych mogą być
    nałożone jedynie w drodze ustawy. Kolejny raz wychodzisz na głupka.

    ps. "dla czego" pisze się łącznie. Teraz powinienem ci powiedzieć że z
    ludźmi nie znającymi pisowni nie rozmawiam :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-