  • 1. Data: 2020-11-02 10:09:45
    Temat: Zbiegowisko
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak media donosza - policjanci jakos nie chca poprzec PiS i wylapaly
    kilku zbyt agresywnych zadymiarzy, co to rzekomo atakowali kobiety, i
    postawila zarzuty "uczestnictwa w nielegalnym zbiegowisku".

    To jak sie ma zbiegowisko do zgromadzenia spontanicznego ? :-P

    J.

  • 2. Data: 2020-11-02 11:15:57
    Temat: Re: Zbiegowisko
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 2 Nov 2020 10:09:45 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > postawila zarzuty "uczestnictwa w nielegalnym zbiegowisku".
    >
    > To jak sie ma zbiegowisko do zgromadzenia spontanicznego ? :-P

    Nazispaślaki wyszły na apel Cacescu, żeby bronić dojnej zmiany, dlatego to
    było zbiegowisko.
    Przecież Robert tłumaczył, że wyprowadzanie ludzi na ulice do niczego
    dobrego nie prowadzi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2020-11-02 11:52:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-02 o 10:09, J.F. pisze:
    > do zgromadzenia spontanicznego

    Zacznijmy od tego że to nie żadne spontaniczne zgromadzenia tylko pod
    przywództwem, o czasie i miejscu i ze zgłoszonymi pojazdami...

    A policja się boi bo jest AŻ cztery siksy na jednego policjanta ;-)

  • 4. Data: 2020-11-02 14:01:08
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-02 o 11:52, _Master_ pisze:

    > Zacznijmy od tego że to nie żadne spontaniczne zgromadzenia tylko pod
    > przywództwem, o czasie i miejscu i ze zgłoszonymi pojazdami...
    >
    > A policja się boi bo jest AŻ cztery siksy na jednego policjanta ;-)

    Niektórzy twierdzą że przez nowego szefa komitetu do spraw
    bezpieczeństwa policja wypowiedziała rządowi posłuszeństwo.
    Dowodem na to ma być obrona manifestacji kobiet przez policję
    w całym kraju.
    Orientuje się ktoś czy te manifestacje miały zgody władz lokalnych?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2020-11-02 14:29:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 14:01, RadoslawF pisze:
    > Orientuje się ktoś czy te manifestacje miały zgody władz lokalnych?

    O ile mi wiadomo, nikt o te zgody nie mógł zabiegać, więc i nie mógł ich
    otrzymać.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2020-11-02 15:32:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > O ile mi wiadomo, nikt o te zgody nie mógł zabiegać, więc i nie mógł ich
    > otrzymać.

    Więc dlaczego policja ochrania uczestników nielegalnych manifestacji?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2020-11-02 15:44:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 15:32, RadoslawF pisze:

    > Więc dlaczego policja ochrania uczestników nielegalnych manifestacji?

    Zasadniczo to jakoś specjalnie nie ochraniała. Jak normalnie kibole
    burdy robią to też ich pacyfikują wcześniej czy później.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-11-02 15:57:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > O ile mi wiadomo, nikt o te zgody nie mógł zabiegać, więc i nie mógł ich
    > otrzymać.

    Czyli mamy BEZPRAWIE!

    A co na to UE TSUE SRUE?

  • 9. Data: 2020-11-02 16:03:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zasadniczo to jakoś specjalnie nie ochraniała. Jak normalnie kibole
    >burdy robią to też ich pacyfikują wcześniej czy później.

    We wroclawiu pilnowali ... sam nie wiem czego - trasy przemarszu,
    miejsca protestu, ulic w okolicy ?

    J.

  • 10. Data: 2020-11-02 16:08:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 16:03, J.F. pisze:

    > We wroclawiu pilnowali ... sam nie wiem czego - trasy przemarszu,
    > miejsca protestu, ulic w okolicy ?

    U nas ich po prostu nie było widać - jak już to drogówka. Jedyne białe
    kaski widziałem na świętokrzyskiej poza trasą marszu.

    Na karowej stali przed BBN - potem pojechali do kaczki na żoliborz i
    została smętna polewaczka. Z ciekawostek - ruchu o tej porze nie było a
    pod nielicznymi światłami na wisłostradzie swoje odstali - ludzie jakoś
    wolno się rozjeżdzali i w praktyce musieli poczekać na zielone;)

    --
    Shrek