  • 11. Data: 2010-10-11 14:42:08
    Temat: Re: Zawyzone rachunki za prad - jak odzyskac kase
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/11/2010 8:47 AM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > a nie ?

    no niestety nie.

  • 12. Data: 2010-10-11 15:32:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > no niestety nie.

    Jak to ?

  • 13. Data: 2010-10-11 15:59:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    niusy.pl napisal:
    > Babka na prawo zarobić na tym, że z jej prądu korzystano a nie tylko
    > otrzymać zwrot poniesionego kosztu

    Nie ma prawa, bo nie posiada koncesji na obrót energią elektryczną.
    Może co najwyżej dochodzić poniesionych kosztów plus odsetek.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2010-10-11 16:06:53
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Jak to ?

    No tak to.

    K.

  • 15. Data: 2010-10-11 16:41:40
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    niusy.pl napisal:
    > Znaczy jak firma kupi alkohol a nie ma koncesji to nie może odsprzedać tylko
    > musi wychlać ?

    Nie mieszaj tematów. Alkohol jest regulowany inną ustawą. Do prądu
    elektrycznego masz: Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ( z późn. zm.).

    > E tam

    Doczytaj. Twoje stany wewnętrzne nijak się mają do stanu prawnego.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2010-10-11 16:47:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

  • 17. Data: 2010-10-11 16:47:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > No tak to.

    Czyli jak

  • 18. Data: 2010-10-11 17:42:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

    > Nie mieszaj tematów. Alkohol jest regulowany inną ustawą.

    Było "bo nie posiada koncesji" to wnioskowałem, że tak jak inne, które
    wymagają koncesji np alkohol.

    > Do prądu
    > elektrycznego masz: Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ( z późn. zm.).

    Który artykuł wyklucza czerpanie korzyści z udostępniania prądu ?

    > Doczytaj.

    Ty mi poczytaj.

    > Twoje stany wewnętrzne nijak się mają do stanu prawnego.

    Tobie coś dolega ??? To grupa dyskusyjna. Nie pasuje klimat to naprawdę nie
    musisz brać udziału.

  • 19. Data: 2010-10-11 18:27:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    niusy.pl napisal:
    > Który artykuł wyklucza czerpanie korzyści z udostępniania prądu ?

    Art.32.1.4.a który zwalnia od obowiązku uzyskania koncesji obrót energią,
    jeżeli roczna wartość obrotu jest poniżej 100 tys. euro. Ale wtedy witamy
    w świecie działalności gospodarczej :D

    Dodatkowo dochodzą regulacje umowne z dostawcą energii dla poszkodowanej.
    Najprawdopodobniej są tam zastrzeżenia zakazujące odsprzedaży energii,
    więc pozostaje jedynie refakturowanie, czyli... bez zysku.

    > Ty mi poczytaj.

    A co ja Bracia Grimm jestem, żeby dobranocki ci opowiadać? Wysil się.

    > Tobie coś dolega ??? To grupa dyskusyjna. Nie pasuje klimat to naprawdę nie
    > musisz brać udziału.

    Skomentowałem twoje 'Eee, tam' jako wyjątkowo nośny argument na gruncie prawnym :P

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2010-10-11 18:55:23
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

    > Art.32.1.4.a który zwalnia od obowiązku uzyskania koncesji obrót energią,
    > jeżeli roczna wartość obrotu jest poniżej 100 tys. euro. Ale wtedy witamy
    > w świecie działalności gospodarczej :D

    I gdzie Ty tu widzisz działalność gospodarczą ??? Musiałaby się tym trudnić
    a tu chodzi o jednorazowe odszkodowanie uwzględniające tylko hipotetyczny
    zysk do jakiego miałaby prawo.

    > Dodatkowo dochodzą regulacje umowne z dostawcą energii dla poszkodowanej.
    > Najprawdopodobniej są tam zastrzeżenia zakazujące odsprzedaży energii,
    > więc pozostaje jedynie refakturowanie, czyli... bez zysku.

    To dostawca może być stroną w tej sprawie ? Z kuli czego ? Rozumiem, gdyby
    kobieta już zysk uzyskała a tak ... bez związku.

    > A co ja Bracia Grimm jestem, żeby dobranocki ci opowiadać? Wysil się.

    Jakoś udało Ci się, prawda ?

    > Skomentowałem twoje 'Eee, tam' jako wyjątkowo nośny argument na gruncie
    > prawnym :P

    Na gruncie prawnym to ...