  • 231. Data: 2024-06-02 19:52:06
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co byłoby bez sensu? Szukanie tego dziecka, czy nieszukanie?

    Legitymowanie wszystkich jak leci. Naprawdę już nic głupszego ci do
    kulsoniego łba nie przyszlo niż legitymowanie wszystkich jak leci w
    przypadku osoby która jest poszukiwana nie ze względu na to że się
    ukrywa tylko potrzebuje pomocy? Czy wy tam wszyscy jesteście tacy
    porąbani, czy masz jakiś czelenż?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 232. Data: 2024-06-02 20:03:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 19:52, Shrek pisze:
> [...]
    > kulsoniego łba nie przyszlo niż legitymowanie wszystkich jak leci w
    > przypadku osoby która jest poszukiwana nie ze względu na to że się

    To jak chcesz ustalić, która to osoba?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 233. Data: 2024-06-02 20:03:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 19:49, Shrek pisze:

    > Legitymowali czy to twój kolejny z dupy wymyślony przykład?

    Może uznali, ze to nielegalne.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 234. Data: 2024-06-02 20:08:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może uznali, ze to nielegalne.

    a może uznali że to bez sensu? Legitymowali czy nie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 235. Data: 2024-06-02 20:10:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jak chcesz ustalić, która to osoba?

    Szukać tej co potrzebuje pomocy? Naprawdę uważasz, że w przypadku
    poszukiwań osoby zaginionej właściwą taktyką jest legitymowanie każdego
    jak leci w nadzieii że znajdziesz tą właściwą? Jeszcze ra zapytam - to
    jakiś czelendż?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 236. Data: 2024-06-02 21:08:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 20:08, Shrek pisze:

    > a może uznali że to bez sensu? Legitymowali czy nie?
    Nie wiem. Nie było mnie tam.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 237. Data: 2024-06-02 21:11:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem. Nie było mnie tam.

    To skąd przyszedł ci do kulsoniego łba tak absurdalny pomysł?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 238. Data: 2024-06-03 02:13:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I że dlatego że jest ok. Przecież to on napisał że rozporządzenie nie
    > precyzuje że trzeba podać prawdziwy powód.

    Ja go przeciez też czytam i widzę, że to takie pieprzenie (nazwijmy,
    kąśliwości) na Twoje ataki :) No bo formalnie nie precyzuje, nie? :)

> [...]
    > policja czy wojsko czy nawet strażacy. I prowadzi to do patologii - masz
    > nad sobą gością, którego zwykle największym osiągnięciem jest że był
    > większym chujem od innych chujów. A że jest chujem to zachowuje się jak
    > chuj:( Masz szefa chuja to sam zachowujesz się do podładnych jak chuj -
    > nie masz podwładnych - jak to nie, a obywatele? Do tego nie oszukujmy
    > się - ajsztajny do policji nie idą a nawet jak idą to klient na ulicy
    > ich nie spotka, więc masz typów poniżej średniej dla stanowisk
    > niefizycznych w robocie która ryje banie - to nie może się udać.

    Powiedzmy, że mam spore watpliwości co do takiej oceny i jej
    uniwersalnej prawidłowości. Oczywiście, nie kwestionuje, że ujów jest
    sporo, raczej, że to niekoniecznie norma.

    > Na poziomie pałowania demonstrantów może i tak. Na poziomie tego o czym
    > rozmawiamy czyli "obługi klienta" nic się nie zmieni. Zreszta zauważ że
    > kontrowersyjnego biegłego nikt nie szarpie - jeszcze się przyda.

    Może nie ma jak szarpać.

    > Postępowania wyjaśniającego dlaczego doświadczeni policjanci nie
    > załapali że majtczak uczestniczył w tym samym wypadku co kia i skutkiem
    > czego siedzi w dubaju też nie. Nie miej zludzeń - nic się nie zmieni, a
    > i mam wrażenie że "kowidowe zwyczaje" i prawo tłiterowe jeszcze wrócą -
    > dziwne by było gdyby działań hybrydowych rosji nie wykorzystali do "no
    > wicie rozumicie, mamy takie czasu nie utudniajcie obywatelu".

    Poobserwujemy. W każdym razie w Inowrocławiu to jest jednak poziom o
    którym rozmawiamy, więc pewien efekt już jakby jest widoczny.

    --
    Marcin

  • 239. Data: 2024-06-03 03:09:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Robert już napisał że w praktyce nie można. Może by jakiegoś
    > charakterystycznego zapamiętał - powiedzmy bez ucha.
    >
    > Tak czy inaczej chiałbym tylko zauważyć, że my tu na poważnie
    > dyskutujemy na tym czy policja może lecieć w chuja bo im tego nie
    > udowodnisz. A policjant pisze jeszcze_jak!.jpeg To jest kurwa najlepszy
    > dowód na patologię i tyle.

    No bo na podstawie jednostkowego legitymowania nadużycia nie udowodnisz.
    W tych przepisach, i nie tylko w tych jest element zaufania społeczego,
    o którym wcześniej pisałem. Nie ma jak ze strony praktycznej tego ugryźć
    dlatego MZ ta dyskusja nie ma najmniejszego sensu.

    Nawet jeśli rozważyć zmianę przepisów, gdzie policjant miałby obowiązek
    podania powodu chęci ustalenie tożsamości, to raz, przy nieuczciwym
    policjancie nic to w praktyce nie zmieni (bo, że uważał, że podobny do
    Putina), dwa, że w pewnych okolicznościach nie powinien informować
    szczegółowo o powodach i taki nieuczciwy też może się na to powołać.

    Patologia nie jest w samym fakcie legitymowania a w powodzie
    legitymowania w celu nabijania statystyk. Nie można argumentować, że tak
    się kogoś złapie, bo przy takiej logice to można komuś zaistalować
    monitoring w chałupie, i tylko dostępność środków technicznych i
    przerobowych będzie tu ograniczeniem.

    Więc jeśli kogoś legitymują, to ma być to wynikiem pewnego
    nadzywczajnego zdarzenia a nie czystą inwigilacją prewencyjną. Jeszcze
    pozostaje kwestia, jakie zdarzenia są na tyle nadzwyczajne, że powinny
    uprawniać do takiego naruszania dóbr osobistych jakim jest
    legitymowanie.

    Tyle, że to wszystko nie jest de facto na poziomie indywidualnego
    policjanta, a raczej systemu. Pewnie większość z nich nie ma żadnej
    potrzeby czy przyjemności w legitymowaniu jakiś osób na ulicy, więc
    rozpatrywanie tego na poziomie możliwych wymówek mija się z celem.
    Dowolny powód jaki podadzą nie jest w praktyce mozliwy na miejscu do
    weryfikacji, więc jest raczej kwestia uprzejmości niż prawa.

    --
    Marcin

  • 240. Data: 2024-06-03 03:11:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Legitymowanie wszystkich jak leci. Naprawdę już nic głupszego ci do

    Wszystkich to nie, ale natolatek na terenie gdzie poszukiwana może
    przebywać?

    --
    Marcin