  • 161. Data: 2024-06-01 17:33:30
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 01.06.2024 o 15:43, Shrek pisze:

    > Funkcjonariusz ma zrobić tak żeby było zgodnie z prawem, czyli w
    > szczególności posiadać powód i to rzeczywisty a nie zmyślony - czego nie
    > rozumiesz?

    Ale dlaczego miałby zmyślać? Do czego mu potrzebne nielegalne
    wylegitymowanie?

    Robert

  • 162. Data: 2024-06-01 17:44:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Legitymowanie "na pałę" ludzi tylko w celu zrobienia
    > słupków

    Albo na rozkaz podczas legalnych i pokojowych demonstracji.
    Doskonale wiecie dlaczego dostajecie taki rozkaz i mimo tego to robicie.

    > nie jest mądre. Natomiast nadal nie widzę sposobu praktycznego
    > stwierdzenia tego przez legitymowanego

    Ja widzę.
    Jeśli legitymowanie jest niemądre, to nie legitymować.
    Wiesz, że nie jest mądre, a legitymujesz, bo przecież zawsze możesz
    powiedzieć, że "był podobny do osoby poszukiwanej", albo "że szukałeś
    skradzionego roweru w gaciach" i masz poczucie, że masz dupę krytą.
    I wiesz, że postępujesz nieuczciwie i wbrew prawu.
    Czy policjant powinien być uczciwy?

    > Uważam, że prościej, krócej, szybciej jest podać te
    > personalia (nie ma obowiązku posiadania dokumentu).

    Uważam, że prościej, krócej, szybciej jest nie legitymować, gdy nie ma
    podstaw.

    To takie oczywiste, a nie do ogarnięcia przez kulsonów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 163. Data: 2024-06-01 17:48:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak się rozejdzie w sieci, to, ze
    > prawa nie zna, będzie jak ze słynnym Bagietą, gdzie to się wypowiadał,
    > jak powinno być, a potem okazało, się, że ktoś sfilmował jego
    > nieprzepisową interwencję....

    Z bagietą "wzorową interwencją" to było tak, że jak był w policji to
    policja była wspaniałą formacją, która miała na koncie wyłącznie wzorowe
    interwencję. Jak mu napisano raport o zwolnienie (w sensie przekonano go
    żeby taki raport napisał) to okazło się nagle, że to jakaś pojebana
    instytucja, z pojebanymi ludźmi, a każda kolejna interwencja była według
    niego kabaretem.

    On tam mają jakiś syndrom sztokholmski - przełożenych których jedyną
    zaletą było to że byli bardziej chujami niż inni jebią ich o wyniki, ci
    jebią obywateli ale żaden nie przyzna że jest chujowo i ma przymus
    jebaba obywateli, bo by oznaczało przyznanie się do tego że jest jebany
    przez przygłupawego przełożonego i w zasadzie to się wpierdolil po uszy
    i wyczekuje tylko emki aż będzie się można z tego cyrku wypisać. I z
    tego powodu tlumaczą sami przed sobą, że przecież legitymowany obywatel
    musi być do kogoś podobny, więc jest podstawa. I co gorsza w to wierzą...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 164. Data: 2024-06-01 17:53:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I wracamy do punktu wyjścia. Jak chcesz na miejscu w trakcie
    > legitymowania stwierdzić, czy jest ono legalne?

    Normalnie.
    Albo są podstawy do legitymowania, albo ich nie ma.

    > I przede wszystkim kto
    > ma tego dokonać?

    Przede wszystkim uczciwy policjant, który nie dorabia powodów z dupy
    żeby wylegitymować obywatela tylko dlatego, bo ma możliwość wyboru w
    szerokim zakresie powodów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 165. Data: 2024-06-01 18:08:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bo tych poszukiwanych jest tak dużo, że każdy jest na pewno do jakiejś
    > podobny.

    Wydaje ci się, że jeżeli użyjesz tego "argumentu" jeszcze sto razy, to
    kiedyś w końcu będziesz miał rację?
    To tak nie działa.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 166. Data: 2024-06-01 18:13:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Skąd w ogóle przyszło Ci do głowy, ze ja kogokolwiek legitymuję? Ja Ci
    > po prostu próbuję uzmysłowić, jakie są przepisy.

    Ja wiem jakie są przepisy.
    Ty próbujesz mi "uzmysłowić", że patologia jest normą.
    Nie jest.

    > Problem w tym, kto i jak ma stwierdzić tę bezpodstawność.

    Dla kulsona to faktycznie problem.
    Dla uczciwego policjanta postępującego zgodnie z prawem to nie jest
    problem. A skoro ktoś ma z tym problem, to nie powinien być policjantem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 167. Data: 2024-06-01 18:22:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Policja, to nie Służba Ochrony Zabytków. Raczej albumów nie poszukuje.
    > Chyba, ze zostały skradzione albo w jakiś inny sposób mogą stanowić
    > dowód w sprawie. Ale wówczas należałoby raczej sprawdzać książki, a nie
    > osoby.

    O kurde. Rozczarowałeś mnie.
    Miałem nadzieję, że gorzej już nie będzie.
    Na razie jeszcze optymistycznie założę, że chciałeś błysnąć jakimś
    żartem, ale znowu ci nie wyszło.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 168. Data: 2024-06-01 18:31:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale dlaczego miałby zmyślać? Do czego mu potrzebne nielegalne
    > wylegitymowanie?

    No właśnie - a do czego mu zabijanie stachowiaka, pałowanie julek czy
    wrabianie przypadkowego kierowcy w stłuczoną szybę w radiowozie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 169. Data: 2024-06-01 18:35:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.06.2024 o 18:13, Kviat pisze:

    > Ja wiem jakie są przepisy.
    > Ty próbujesz mi "uzmysłowić", że patologia jest normą.
    > Nie jest.

    Korekta.
    Ty próbujesz mi "uzmysłowić", że ta patologia jest prawidłowa i zgodna z
    prawem. Nie jest.
    Ta patologia obecnie jest normą. A nie powinna być.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 170. Data: 2024-06-01 19:55:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ale dlaczego miałby zmyślać? Do czego mu potrzebne nielegalne
    > wylegitymowanie?

    Zapytaj go.