  • 111. Data: 2024-05-31 17:50:06
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Próbuję Ci uświadomić, że wnioskowanie na podstawie wysłania, że ktoś
    > odczytał wiadomość jest niezbyt mądre.

    Ale czyż tak nie stanowi prawo?

    Robert

  • 112. Data: 2024-05-31 17:51:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > 2. Policja wykonuje również czynności na polecenie sądu, prokuratora,
    > organów administracji państwowej i samorządu terytorialnego w zakresie,
    > w jakim obowiązek ten został określony w odrębnych ustawach.

    Nawet znalazleś sam.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 113. Data: 2024-05-31 20:27:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ale czyż tak nie stanowi prawo?

    No właśnie nie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 114. Data: 2024-05-31 20:28:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 17:49, Shrek pisze:

    > To do którego konkretnie był podobny - w kapowniku powinno być?

    Widzisz, jak Ty niewiele rozumiesz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 115. Data: 2024-05-31 20:52:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz, jak Ty niewiele rozumiesz.

    No nie rozumiem - był podobny do wszystkich 48 tysięcy, czy do konkretnego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 116. Data: 2024-05-31 20:58:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 20:52, Shrek pisze:
    > No nie rozumiem  - był podobny do wszystkich 48 tysięcy, czy do
    > konkretnego?

    Gdzie jest napisane, że ma być do konkretnego? To Twój wymysł w
    zupełności nie poparty zdrowym rozsądkiem - o przepisie nie wspominając.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 117. Data: 2024-05-31 21:21:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gdzie jest napisane, że ma być do konkretnego? To Twój wymysł w
    > zupełności nie poparty zdrowym rozsądkiem - o przepisie nie wspominając.

    Ty się mijasz ze zdrowym rozsądkiem...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 118. Data: 2024-06-01 00:50:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Żeby nie musieć pamiętać to w kapowniku powinno być:P
    >
    > Powodzenia w leceniu w chuja z sędzią:P

    Powie, że przeglądał jakiś czas temu zdjęcia poszukiwanych, co przecież
    jest pewnie i w obowiązku, i gość wydał mu się podobny do kogoś na tym
    zdjęciu. Nie pamięta konkretnie do kogo, bo zdjęć było sporo, no ale co
    miał zrobić? Powiedzieć, pan tu na moment zaczeka, ja podskoczę do
    jednostki i sprawdzę, do kogo wydaje mi się pan podobny a potem pana
    wylegitymuję? :)

    --
    Marcin

  • 119. Data: 2024-06-01 00:58:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > miał zrobić? Powiedzieć, pan tu na moment zaczeka, ja podskoczę do
    > jednostki i sprawdzę, do kogo wydaje mi się pan podobny a potem pana

    Zdjęcia osób poszukiwanych są rozsyłane mailami i faksami. Nikt tego w
    albumach nie gromadzi. Co więcej, to przy kilkudziesięciu tysiącu
    aktywnie poszukiwanych zawsze się jakiś trochę podobny znajdzie. A
    przecież jeszcze jest rzesza tych, co zostali znalezieni. W końcu
    policjant mógł zapamiętać tę twarz, a nie jest na bieżąco powiadamiany
    o0 znalezieniu każdej kolejnej osoby.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 120. Data: 2024-06-01 01:02:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Prawda... Ale to tłumaczenie że skoro mnie nie złapią to wolno... Słabe
    > w wykonaniu policjantów bo w drugą stronę działa to tak że wolno
    > pierdonąć policjanta cegłą w czerep, tylko trzeba tak żeby cię nie złapali.
    >
    > Generalnie słabo jak policja zachowuje się jak przestępcy, bo ich nie skażą.

    Prawda, ale zawsze jakiś margines zaufania jest konieczny, a sprawy
    zachowania MZ powinny być załatwiane na poziomie przełożonych, a nie SN.
    Jak się uprze to powód się znajdzie, szczególnie jeśli statystyki nie
    działają na jego niekorzyść.
    Obywatel nie powinien być od wychowywania policji. Jest to dosyć MZ
    absurdalne podejście. Jeśli jest to konieczne to coś jest bardzo nie tak
    i rzecz tym bardziej wymaga interwencji na innym, instytucjonalnym
    poziomie. Klasycznym przykładem była sytuacja za rządów pisu.

    --
    Marcin