  • 91. Data: 2024-05-31 13:28:22
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-31 o 11:02, Kviat pisze:
    > Jeśli nie podasz w jakim celu chcesz ustalić tożsamość, to nie masz
    > prawa zatrzymywać obywatela w celu ustalenia tożsamości.

    Legitymowany zawsze może być podobny do jakiegoś poszukiwanego i już
    masz powód.

  • 92. Data: 2024-05-31 13:29:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 13:28, alojzy nieborak pisze:

    > Legitymowany zawsze może być podobny do jakiegoś poszukiwanego i już
    > masz powód.

    Problem w tym jak się potem ktoś zapyta do którego:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2024-05-31 13:35:50
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-31 o 13:29, Shrek pisze:

    > Problem w tym jak się potem ktoś zapyta do którego:P

    Nie ma obowiązku uczenia się na pamięć imion/nazwisk wszystkich
    poszukiwanych.

  • 94. Data: 2024-05-31 13:41:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 13:35, alojzy nieborak pisze:

    > Nie ma obowiązku uczenia się na pamięć imion/nazwisk wszystkich
    > poszukiwanych.

    Żeby nie musieć pamiętać to w kapowniku powinno być:P

    Powodzenia w leceniu w chuja z sędzią:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2024-05-31 13:58:28
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-31 o 13:41, A. Filip pisze:

    > "Obywatel pieniacz" się w końcu trafi. Jest sens wystawiać się za
    > bardzo na _kumulację_ ryzyka?

    Mało komu chce się kopać i ciągnąć sprawy aż do SN.

    OT
    https://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/

  • 96. Data: 2024-05-31 14:02:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 13:58, alojzy nieborak pisze:

    > Mało komu chce się kopać i ciągnąć sprawy aż do SN.

    Prawda... Ale to tłumaczenie że skoro mnie nie złapią to wolno... Słabe
    w wykonaniu policjantów bo w drugą stronę działa to tak że wolno
    pierdonąć policjanta cegłą w czerep, tylko trzeba tak żeby cię nie złapali.

    Generalnie słabo jak policja zachowuje się jak przestępcy, bo ich nie skażą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2024-05-31 15:44:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 21:41, io pisze:

    > Twierdził, że nie przyjdzie bo nie został powiadomiony, co dowodzi, że o
    > wezwaniu wie, więc powiadomienie generalnie nie jest konieczne.

    Przychodzi do Ciebie dziennikarz i pyta, czy jutro będziesz w sądzie na
    rozprawie. Ty mu na to, ze nie, bo nie dostałeś wezwania. No i już na
    podstawie tego można uznać, że nie trzeba Ci go wysłać?

    > W ziemiance?

    A co to za różnica?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 98. Data: 2024-05-31 15:46:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 22:13, Shrek pisze:

    > To by nie otworzył a jakby odebrał to byłoby skuteczne chyba że
    > rzeczywiście jest wymog że trzeba ileś tam dni wcześniej i i tak byłoby
    > za późno. Do czegoś dążysz?

    Próbuję Ci uświadomić, że wnioskowanie na podstawie wysłania, że ktoś
    odczytał wiadomość jest niezbyt mądre.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 99. Data: 2024-05-31 15:50:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 13:41, Shrek pisze:

    > Żeby nie musieć pamiętać to w kapowniku powinno być:P
    > Powodzenia w leceniu w chuja z sędzią:P

    Na chwilę sporządzenia niniejszego posta Policja p[oszukuje ponad 48
    tysięcy ludzi (https://poszukiwani.policja.gov.pl/pos/form/5,dok.h
    tml).
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 100. Data: 2024-05-31 15:51:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 10:49, Kviat pisze:

    > Można go przekonać rozkazem. Z tego nijak nie wynika, że robi to legalnie.

    Nie można. To nie jest ostateczna potrzeba w trakcie wojny.

    --
    (~) Robert Tomasik