  • 11. Data: 2006-04-07 11:43:36
    Temat: Re: Zaufajmy im
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e15cud$111$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > http://rajti.republika.pl/nietykalni.jpg

    Zaloz sobie grupe alt.pl.antysemityzm i tam sie wypowiadaj. Na tej grupie
    twoje wewnetrzne przekonania i problemy nikogo nie obchodza, a ty chcesz na
    sile nam je wcisnac, tu kazdy ma jakies zdanie na temat zydow i trzyma dla
    siebie, a jak chcesz upuscic z siebie to co cie boli to zrob to na innej
    grupie, lub prowadz pamietnik online, chociaz pomysl z pamietnikiem odpada,
    bo bys spamowal grupe swoim www.

    PS Czy naprawde chcesz zostac trolem miesiaca, roku? Bo wszystko robisz w
    tym kierunku!

    Ja proponuje aby tego pana dodac do filtra i nie odpowiadac na jego posty.
    To jest moj ostatni post do niego. Innym tez tak radze zrobic. jak zobaczy
    ze nikt nie odpowiada na jego tematy to moze sobie pojdzie. Trzeba
    troszeczke cierpliwosci i solidarnosci wewnatrzgrupowej.

    Pozdro!

    --
    <<>> Gozdek <<>>
    S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB

  • 12. Data: 2006-04-07 11:46:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@n...onet.pl> napisal(a):

    > Chodzi o intencje w jakich był zrobiony ten obrazek.
    > A nie chodziło raczej o to żeby pokazać sielską scenkę z życia
    > uśmiechniętych Żydów tylko chodziło o to żeby pokazać "o, ci to Żydzi" w
    > wyraźnie antysemickim zamiarze.

    1. nazwanie kogoś Żydem to nie antysemityzm. Przeczytaj w słowniku, co
    oznacza to słowo. Podobnie nazwanie kogoś Polakiem to nie
    antypolonizm, a Amerykaninem to nie antyamerykanizm.

    2. ten obrazek staje się antysemicki dopiero w połączeniu z
    (odpowiednim) komentarzem. Przy odpowiednim komentarzu to nawet
    zdjęcie wiosennej łąki można uznać za antysemickie.

    3. w połączeniu z innym komentarzem obrazek ten może być ilustracją do
    tematu "Polacy wszędzie widzą Żydów - czy to choroba?". Nawet chyba
    ostatnio był taki artykuł w "Polityce" lub "Wprost", z bardzo podobnym
    fotomontażem.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2006-04-07 11:49:43
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    > Zyd to Zyd a nie pogrzebacz - Ferdynand Kiepski.

    No, jak ktoś ma takie autorytety - to już się nie dziwię głupotom przez
    niego wypisywanym...

  • 14. Data: 2006-04-07 11:49:50
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze nikt nie odpowiada na jego tematy to moze sobie pojdzie. Trzeba
    > troszeczke cierpliwosci i solidarnosci wewnatrzgrupowej.

    Mozna tez troche liberalizmu?

    boukun

  • 15. Data: 2006-04-07 11:56:46
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    > Mozna tez troche liberalizmu?

    Dla Ciebie zgoda na antysemityzm - to liberalizm???

    mega ROTFL.

  • 16. Data: 2006-04-07 12:48:58
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 07.04.2006 Schwester <j...@c...com> napisał/a:

    > Słyszałem ostatnio nową definicję antysemity:
    > "Antysemita - osoba nielubiana przez żyda"
    > ;)

    O, ta definicja nie jest już taka bardzo "nowa"
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 17. Data: 2006-04-07 12:50:39
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości

    > O, ta definicja nie jest już taka bardzo "nowa"
    > --
    > pozdrowienia
    >
    > Z.

    Antysemityzm jest to wymysl syjonistow. Oznacza okreslenie goja, ktory
    przeciwstawia sie tezie, ze Zydzi sa narodem wybranym do dominacji w
    swiecie.

    boukun

  • 18. Data: 2006-04-07 14:11:24
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Boukun twoich określeń nie zrozumie. :-)

    Trzeba napisać tak:
    Należy to grupowe gówno (boukuna) wrzucić do szamba (KF-u) i je dobrze
    zamknąć. :-)