  • 31. Data: 2008-04-24 09:26:28
    Temat: Re: Zatrzymany przez oficera dyz. jednostki za zrobienie foto kawalka bramy
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fupej6$3e7$1@news.wp.pl...
    >I znowu dostaniesz parę kopów w dupsko...
    > Masochista czy co??

    A tam masochista. Napisał przecież w chwili szczerości, że jest "głupim
    cepem bez znajomości prawa".
    Nie doszukuj się drugiego dna;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2008-04-26 13:39:46
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    On 24 Kwi, 07:46, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Czy mogę ująć i zatrzymać osobę, która źle zaparkowała auto
    > albo przeszła przez jezdnię na czerwonym?

    Możesz, ale wybieraj takie, które ci nie dadzą rady po łbie
    natrzaskać ;)

  • 33. Data: 2008-04-26 14:58:45
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Postepując z tą regułą niejaki A. Ława postanowił ująć i zatrzymać ochroniarzy ;-)
    JaC

    -----